Outfit - Blue Party

18:00

Op woensdagavond had ik een leuke verjaardag. Het was erg gezellig! (ja weer gezellig, sorry). Vandaag laat ik mijn outfit aan jullie zien. Verwacht niet een outfit vol glitter en glamour, maar gewoon een lekker comfortabele outfit voor een feestje! Ben je al nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder!

Als ik nieuwe kleding heb, wil ik het vaak zo snel mogelijk aantrekken. En dat was ook met dit blouseje het geval. Toen ik me omkleedde voor het feestje bedacht ik me dat dit waarschijnlijk lekker comfortabel zou zitten, niet te warm zou zijn en er ook nog leuk uit zou zien! De keuze was dus niet moeilijk meer. Ik trok er een zwarte skinny jeans bij aan, waarvan ik de broekspijpen iets omrolde.


Ook deed ik een zalmkleurig strikje in mijn haar. Op de avond zelf had ik twee plukjes van mijn haar naar achteren gedaan en daar het strikje opgedaan, maar deze foto's zijn een dag later gemaakt. En aangezien het de laatste dag was voordat ik mijn haar ging wassen, deed ik nu even een knot in, maar wel met hetzelfde strikje:)


Mijn blauwe spijkergympen kleurden perfect bij mijn blouseje en ik vond het leuk staan en dus trok ik ze aan.

 

Mijn blouse deed ik aan de voorkant iets in mijn broek, omdat hij anders als zo'n zak over mijn broek hing en dat vond ik niet zo mooi;) Ook stroopte ik mijn mouwen een eind op. En natuurlijk droeg ik weer mijn nu wel bekende armbandjes. Ook had ik vreselijk gechipte blauwe nagellak op (en ja, die zit nog steeds op mijn nagels, oeps). Ik heb er gewoon zo'n hekel aan om m'n nagellak er af te halen. En lakken is ook nog steeds een dingetje trouwens. Daar zal ik maar niet verder op ingaan;) Nog even over mijn blouseje, ik vind het printje gewoon heel leuk. En jullie weten het vast al: printjes, kleur en Klaske. De perfecte combinatie. 

Blouse - Takko
Broek - Tweedehands
Schoenen - Van Haren
Strikje - Wibra

Ik vind dat ik wel weer genoeg gekletst heb. Nu is het jouw beurt: wat vind je van mijn outfit? Laat het vooral even weten in de reacties, vind ik leuk:) Enne, ik kan alvast verklappen dat er deze week sowieso nog twee outfits online gaan komen. Dus houd vooral even mijn blog in de gaten of volg me even op bloglovin'. Dan kan je het zeker niet missen!


You Might Also Like

9 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!