Hoe combineer je... #1 Skater Skirts?

18:00

Skater skirts, iedereen kent ze, iedereen draagt ze en ze zijn op heel veel verschillende manieren te combineren. Maar dat kan soms ook heel lastig zijn, want soms kan je door de bomen het bos niet meer zien! Vandaag laat ik een aantal manieren zien hoe je deze leuke rokjes kunt combineren dus kijk snel mee!



Je kunt een skater skirt natuurlijk heel makkelijk combineren met een shirtje, een jasje en all stars, net als dit meisje. Op die manier zit je altijd goed! Het staat leuk en zit ook nog lekker. Zelf zou ik nog wel wat accessoires toevoegen, om het geheel net wat op te fleuren. Dit is hoe ik wel eens skater skirts combineer, maar over het algemeen houd ik zelf van iets minder saai. Maar dat is natuurlijk mijn mening!


Hier zie je hoe Rieneke haar skater skirt heeft gecombineerd. Ze draagt een spijkerblousje in haar rokje en daarover draagt ze een maxi cardigan. Heel leuk!


Je kunt je skater skirt natuurlijk ook combineren met een sweater. Dit meisje heeft een leuke bloemetjes skater skirt aan (ik ben verliefd op dit rokje!) en daarbij draagt ze een sweater, die ze aan de voorkant in haar rokje heeft gestopt.  Ook draagt ze nog een leuke ketting. Een sweater is voor nu misschien al wel weer een beetje te warm, maar als je een dunne draagt, kan het nog best! Ik vind dit heel leuk gecombineerd en zo zou ik het zeker zelf ook dragen!:)


Een blouse in een skater skirt is ook erg leuk! Op deze foto, die jullie hier al eerder konden bekijken, zie je hoe Famke dat gedaan heeft! Een gekleurde panty en je outfit is helemaal klaar:) Makkelijk en toch staat het erg leuk vind ik.


Als het warmer is, kan je een skater skirt natuurlijk combineren met een crop top! Ik vind dat erg leuk, al vind ik wel dat het niet té bloot moet zijn. Maar dat mag je zelf weten. Persoonlijk vind ik het niet fijn om te veel bloot te showen, maar als jij je daar prettig bij voelt... Al zijn er wel grenzen, vind ik.


En je kan net als ik je skater skirt ook met een geprinte legging combineren! Ik vind dat persoonlijk best leuk. Het ligt er wel aan wat voor geprinte legging je er onder doet, dus let daar even op! Gris een leuk en bijpassend jasje uit je kast en knoop een bandana om je hoofd en je bent ready to go!

Ik hoop dat je weer geïnspireerd bent en je skater skirt snel weer uit je kast gaat trekken! Laat je me in de reacties even weten welke manier van combineren jij het leukste vindt?

Bron foto´s: Pinterest

You Might Also Like

3 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!