Grote verandering!

20:29

Er gaat iets drastisch veranderen op mijn blog. Ik ga het namelijk niet meer alleen doen, maar er komt een persoon bij. Voor jullie is deze persoon niet onbekend. Het is namelijk *tromgeroffel* Rieneke! Deze blog is vanaf nu niet meer alleen van mij, maar van ons allebei! We heten The Cousins World, omdat we nichtjes zijn en we toch de naam 'world' erin wilden houden. Onze blog gaat over heel onze 'wereld', fashion, lifestyle en interieur. We schrijven over onze passies en nemen jullie daar graag in mee! Rieneke zal twee blogposts per week plaatsen en Klaske 3. Friday blijft natuurlijk gewoon tagday en dan vullen we samen een tag in!

Wat vind jij van deze verandering?

Liefs Klaske en Rieneke

You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuk!!!:) K ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een onwijs leuk idee! Leuke onderwerpen ook, en dan natuurlijk interieur erbij van Rieneke, heel tof. Ik weet zeker dat dit een succes gaat worden meiden! :D Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super! Ik ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!