Shoplog - New Clothes

18:00

Vandaag laat ik mijn nieuwste aankoopjes aan jullie zien. Zoals je gisteren hebt kunnen lezen, was ik afgelopen zaterdag in de stad, maar had mijn geld nog niet binnen... Dus heb ik de dingen, die ik weg had laten hangen, maandag opgehaald (en betaald natuurlijk). Het zijn in totaal 5 dingen.  Niet zo heel veel, maar ik vond ze zo leuk dat ik het niet kan laten om ze aan jullie te laten zien!



Ja, let niet op mijn gechipte, blauwe nagellak. Ik ben niet zo´n nagelqueen.
Als eerste deze onwijs, gave, geweldige, superleuke zonnebril. Na lang twijfelen (ik ben nu eenmaal niet zo'n rijk persoon;) ), kocht ik hem toch. Ik vind hem echt geweldig en ben er onwijs blij mee! Hij kostte 4,95 bij de Van Haren. Misschien zeg je nu: 'Wat maak je je druk over die 5 euro.' Laten we het er maar op houden dat ik bijna blut ben;)
Zonnebril - Van Haren, €4,95


Dan dit leuke shirtje. Het printje sprak me direct aan! Daarnaast betekent de tekst ook wat voor me. Het helpt me om te denken aan de toekomst en positief te blijven. Wie weet welke leuke dingen er nog allemaal gaan gebeuren in mijn leven? Volgens dit shirt zijn het er in ieder geval een aantal.
Shirt - Takko, €9,99 


Ook dit geweldige, wat zeg ik, fantastische blouseje kocht ik. Hij heeft vleermuismouwen en het geeft me echt zo'n zomers festivalgevoel! Hij valt mooi en ja wat moet ik er nog meer over zeggen? Ik ben er heel blij mee en kan niet wachten om hem te gaan dragen, wat waarschijnlijk zeer binnenkort wel gaat gebeuren:)
Blouse - C&A, €14,90


Deze blouse lag afgeprijsd in de Takko en ik vond het printje leuk . Dus nam ik hem mee, Misschien denk je wel: 'De Takko? Hebben ze daar leuke dingen?' Ja, dat hebben ze. Ik raad je aan om snel een kijkje te gaan nemen, want als je goed zoekt, vindt je hele leuke dingen voorspel ik je!:)
Blouse - Takko, €9,99



Als laatste dit rokje. Ook van de Takko. Het printje deed me erg denken aan dat van een bandana. En jullie weten het al, bandana's en Klaske zijn dé combinatie!;) Dat rokje liet ik dus zeker niet hangen. Zeker niet voor de 5 euro, die hij me kostte. Deze komt zaterdag voor in een outfitpost (voor een sneak preview moet je op mijn instagram zijn). De foto's van die post zijn gemaakt door Emma. Wij hadden dinsdag afgesproken en ik vond het heel erg gezellig. Het outfitfoto's maken was lachen, gieren en brullen, maar daarover zaterdag meer.
Rokje - Takko, €4,99

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn geshopte spulletjes te zien! Laat in de reacties weten wat jouw favoriet van de 5 is! 


You Might Also Like

0 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!