Something About Food TAG

18:00

Op de leuke blog van Anniek zag ik vandaag (het is nu 1 mei, wat een planning heb ik toch;)) de Something About Food TAG voorbij komen. En aangezien friday, tagday is op mijn blog, ga ik deze vandaag voor jullie invullen. Dus wil je weten wat ik echt niet lust? Lees dan snel verder!

Laat ik maar snel beginnen met de vragen!


Als je iedere dag nog maar een soort gerecht als avondeten zou mogen eten, wat zou dat zijn?
Ehm, ik denk dat ik voor iets heel slechts ga. Pizza Mozzarella. Dat vind ik toch zo vreselijk lekker. Ik heb het al twee dagen achter elkaar gegeten (oeps). Al denk ik dat wanneer ik het altijd zou eten, het op het gegeven moment niet lekker meer is... 

Welk drankje bestel jij altijd in een restaurant?
Dat is of Cola of Sprite. Zo lekkerrrrr.

Wat was vroeger je lievelingseten?
De 3 P's natuurlijk. Patat, pizza en pannenkoeken. Ben nog steeds gek op alle drie trouwens<3

Wat is het laatste dat je hebt gegeten of gedronken?
Dat was mijn lunch. Een boterham met smeerkaas, een met kruidenboter (zoo lekker) en nu iets wat jullie heel raar gaan vinden, maar wat ik heel lekker vind. Ik besmeer altijd een rijstwafel met pasta en de andere met pindakaas en dan boven op elkaar. Dat is zo lekker, geloof me! Bij mijn lunch dronk ik thee trouwens.

Als je mag kiezen waar je uit eten wil, waar ga je dan naar toe?
Dat is een moeilijke! Ik ga namelijk bijna nooit uiteten... Maar ik weet het denk ik al. Ik zou uiteten gaan bij een italiaans restaurantje hier in de buurt en daar hebben ze zulke lekkere pizza's! Niet van die supermarktdingen, maar echt vers gemaakt, gewoon geweldig!

Ik kots hier bijna van, blegh.


Wat lust je écht niet?
Champignons. Bah, ik walg ervan. Die dingen weiger ik gewoon te eten. Ik vind ze zo vreselijk vies. En daarnaast lust ik ook geen enkele soort vis, terwijl ze hier bij mij thuis juist dol zijn op vis... :(

Om welk gerecht sta jij bekend?
Dat van die rijstwafels haha. Mijn vriendinnen vinden het meestal maar raar als ik dat eet en ook anderen kijken vaak raar op. Maar ik vind het gewoon lekker. PUNT.

Chips of chocolade?
Sowieso chocolade! En dan extra puur, echt geweldig!

Wat eet jij het liefst in de bioscoop?
Ik moet toegeven dat ik bijna nooit in de bioscoop kom, maar als ik ga kies ik lekker voor zoete popcorn!


Wat eet jij het liefst als ontbijt?
Havermout. Havermout. En nog eens havermout. Ik eet het al bijna een jaar elke dag als ontbijt. Met noten erdoor en het is gewoon het perfecte ontbijtje! En je blijft er heel lang vol van en dus ga je minder snel ongezonde tussendoortjes eten, pluspunt!

Je moet kiezen: alleen nog maar voorgerechten of alleen nog maar hoofdgerechten eten?
Hoofdgerechten natuurlijk! Wat moet ik nou met telkens van die kleine prutgerechtjes;)


Je staat voor het snoepschap in de supermarkt. Welk snoep kies je uit?
Salmiaklolly's. Ze zijn gewoon zo geweldig lekker! Maar ja dat zeg ik bij bijna alles in deze tag, hihi!

Wat lust jij echt niet? En weet je nog een tag voor de volgende keer? Laat het me allemaal weten in de reacties!

Bron foto's: weheartit, google






You Might Also Like

4 reacties

  1. Kaas zoals je wel weet. Iehw ik vind het zo vies en het stinkt. Gesmolten kaas is nog te eten maar bah kaas. Ik weiger ook om het aan te raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Champignons zijn zo vies inderdaad! Maar versgemaakte pizza Hawaii, lekkerder kan niet. Dayummm<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik krijg hier echt hongerr vann :o
    leuk klaske!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!