Mijn meivakantie - Overzicht

18:00


Vandaag ben ik weer naar school geweest na een hele leuke meivakantie. Ik heb volop van mijn vakantie genoten en wil jullie vandaag graag mijn hoogtepunten vertellen! Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb uitgespookt in mijn vakantie? Lees dan snel verder!

Na het productief bezig zijn op zaterdagochtend kwam Rieneke en gingen we gezellig naar de stad. Er was teveel leuks en dus liet ik een aantal dingen weghangen. Rieneke had mijn haar heel gaaf gedaan en in de stad heeft ze ook nog outfitfoto's van me gemaakt! 's Avonds ging ze weer naar huis en ging ik nog even bloggen.

Op zondag ging ik 's ochtends met mijn ouders naar mijn kerk en 's middags ging ik naar een vriendin, waarmee ik ook weer naar de kerk ging. Na de kerkdienst gingen we nog naar mijn huis en hadden we een leuk avondje!


Op maandagmiddag kwam er een vriendin. We hadden het heel gezellig en gingen even mijn weggehangen spulletjes ophalen en betalen. Ook zij is gelukkig niet met lege handen naar huis gegaan (dat gaat je ook niet lukken als je met mij shopt). Bij mij thuis kletsten we nog weer helemaal bij en na een geslaagde middag zette ik haar weer op de trein naar huis.


Op dinsdag kwam Emma. Vanaf de eerste seconde was het heel leuk. We hebben  ongeveer de hele middag gelachen. Vooral met het outfitfoto's maken, gebeurden er af en toe dingen waar we helemaal gek van werden. De wind, bijvoorbeeld. Dat leverde hilarische foto's op, die jullie helaas niet te zien krijgen;) Het zijn dan ook niet de meest charmante foto's... Denk aan haren in het gezicht, vreselijk rare blikken en houdingen. Maar verder vertel ik niets, dat blijft lekker tussen Emma en mij;) Het was een hele leuke middag en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!


Op woensdag zijn een aantal teamgenoten en ik druk bezig geweest voor de Beamchallenge. Het was gezellig en de opdrachten waren heel leuk om te doen. Behalve dan dat ik mijn gezicht vol heb gesmeerd met pindakaas en me liet bekogelen met kaaschips... Onze badkamer stonk vreselijk naar pindakaas na afloop en dat was niet echt heel lekker kan ik vertellen. 's Avonds had ik een verjaardag van 3 jongens uit mijn klas waar het ook heel gezellig was. Binnenkort kunnen jullie daar een outfit van verwachten!


Ik sla donderdag over, omdat dat even een minder leuke dag was en ga direct door naar vrijdag. Mijn tante kwam en eindelijk zag ik mijn nichtje Frederike weer na een lange tijd. Het was heel leuk! Ze was zo lief om met mij de hele stad door te slenteren op zoek naar de perfecte plek om outfitfoto's te maken. Ze heeft hele leuke foto's gemaakt, dus stay tuned! 's Avonds ging ik met de trein naar mijn oom en tante. En ging ik 's avonds met mijn neef, wat vrienden van hem en twee vriendinnen film kijken en chillen tot een uur of 1. Daarna dook ik snel mijn bed in en nu zit ik deze blog te typen. Vanmiddag ga ik hier waarschijnlijk nog wat met vriendinnen doen. En morgen ga ik naar de kerk en weer naar huis.

Dit was mijn verslag van een geslaagde meivakantie! Ik wil mijn vriendinnen, mijn nichten Rieneke en Frederike en daarnaast natuurlijk Emma heel erg bedanken! Ik ben blij dat jullie mijn vakantie zo leuk hebben gemaakt! Hoe was jouw vakantie? Vertel het me in de reacties!

Bron foto's: Google 

Even een disclaimer: Ik gebruik heel erg vaak het woord gezellig, maar het was ook gewoon gezellig dus neem het me niet kwalijk alsjeblieft!:)

You Might Also Like

7 reacties

  1. Leuk overzichtje! Jaa tss die wind zorgt gewoon voor die rare houdingen ;') Jij ook bedankt voor de gezellige (jaa gezellig haha) middag! :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja precies (of wij zijn heel spastisch, kan ook natuurlijk). Haha:)

      Verwijderen
  2. Ik vond het ook heel erg gezellig in de stad en bij jou thuis! Gezellig shoppen en gezellig kletsen. Gezellig, gezellig heeeeel erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele leuke vakantie gehad zo te horen/zien:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!