Get To Know Us TAG

18:00

Ja het is weer friday, en jullie weten inmiddels wat dat betekent: tagday. Op de blog van Kim (bekijk haar blog, zeker een bezoekje waard!) zagen we de Get To Know Me TAG. En het leek ons leuk om die vandaag voor jullie in te vullen! Wil je meer over ons weten? Lees dan snel verder! 

Geboortejaar?
Klaske: 1998!
Rieneke: 1998!

Hoe lang ben je?
Klaske: Ik ben rond de 1,60 lang. Niet echt groot dus. En dat heeft heel vaak nadelen, maar niks aan te doen!;)
Rieneke: Ik ben een stuk langer dan Klaske. Ik ben namelijk 1,74 lang.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Klaske: Aan hoe ik school ging overleven terwijl ik me absoluut niet lekker voelde.
Rieneke: Hoe laat het was

Single/Relatie?
Klaske: Happy single, haha:)
Rieneke: Ik ben ook single :)

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Klaske: Een zestienjarig bandanadragend meisje die dol is op kleding en schrijven.
Rieneke: Een zeventienjarige student interieuradviseur met een passie voor interieur, kleding en schrijven.

Guy-/Girlcrush?
Klaske: Die heb ik niet echt haha. Al vind ik Ansel Elgort (Augustus in TFIOS) stiekem toch wel leuk...
Rieneke: Ik vind Luke Brooks van de Janoskians best wel leuk ;)



Wat zou je op dit moment graag willen?
Klaske: Een baantje en een pennyboard, haha:)
Rieneke: Ik wil dat de pijn in mijn been stopt, zodat ik weer stage kan lopen en naar school kan gaan.

Wat is je doel van het leven?
Klaske: Ik wil graag genieten van het leven. Genieten van alles om me heen. Genieten, omdat ik geloof dat de God waarin ik geloof dit alles geschapen heeft. Ik wil leven voor Hem. Ik snap dat je hier niks van begrijpt wanneer je niet gelovig bent, maar ik geloof dat Hij een doel voor me heeft. En dat is mijn doel. Als je hier vragen over hebt, laat ze gerust achter in de reacties! Ik beantwoord ze graag!
Rieneke: Mijn antwoord is hetzelfde als die van Klaske. Ik wil graag gelukkig worden.

Waar ben je bang voor?
Klaske: Ehm... Ik heb best veel angsten, maar daar ga ik nu even niet verder op in. Ik houd net als Rieneke ook niet zo van metro's. Ook insecten en honden zijn niet mijn favoriete dieren.
Rieneke: Metro's zijn niet echt mijn ding.

Heb je je rijbewijs?
Klaske: Nee. En die krijg ik voorlopig ook nog niet, want geld...
Rieneke: Bijna. Ik heb net mijn theorie gehaald en ik hoop ook snel om mijn praktijk te halen.



Nagellak of lipstick?
Klaske: Allebei:)
Rieneke: Ik draag altijd nagellak, nu ik stage loop doe ik dat alleen niet. Lipstick vind ik ook erg mooi dus ik kan niet kiezen.

Wil je ooit gaan trouwen?
Klaske: Ja. Ooit wil ik trouwen. Maar nu nog niet.
Rieneke: Ja. Later wil ik trouwen.

Ben je een health-freak?
Klaske: Nee, ik let wel op wat ik eet. Maar gewoon af en toe iets heel ongezonds vind ik heerlijk!
Rieneke: Nee, ik let wel soms een beetje op wat ik eet, maar nee ik houd toch wel veel van lekkere dingen.

Wat voor kleur haar/lengte heb je?
Klaske: Vroeger had ik blonde krulletjes, maar nu heb ik bruin haar. Het is ongeveer tot mijn schouders.
Rieneke: Vroeger was ik blond, maar nu heb ik donkerbruin haar. Mijn haar is gewoon donkerder geworden uit zichzelf. Op dit moment valt mijn haar net over mijn schouder. Ik wil het graag weer korter, maar eerst probeer ik mijn laagjes er een beetje uit te laten groeien.



Welk kleding en/of make-upitem wil je op dit moment heel graag?
Klaske: Een tuinbroek. En dé concealer van collection 2000 wil ik ook wel heel graag.
Rieneke: Een mom jeans en een tuinbroek met lange pijpen. Mac lipsticks.

Heb je tatoeages/piercings?
Klaske: Nee. Al wil ik later misschien wel een kleine tatoeage met een kruisje. En een ringetje boven in mijn oor vind ik ook wel gaaf!
Rieneke: Misschien een kleine tatoeage die echt iets betekent. En net als Klaske wil ik een ringetje boven in mijn oor.

Draag je een bril?
Klaske: Nee.
Rieneke: Nope.

Wat is je favoriete eten/drinken?
Klaske: Qua eten ben ik dol op patat, pannenkoeken en pizza. Ja, nog steeds. En als drinken vind ik 7up altijd wel heel lekker!
Rieneke: Ik ben dol op pizza en chocolade mousse! IJskoffie is echt de beste uitvinding!

Wat is je favoriete parfum?
Klaske: Die heb ik niet!
Rieneke: Lady Million en Christina Aguilera Unforgettable

Wat is het laatste wat je kocht?
Klaske: Een pak sojayoghurt en mueslirepen bij de Boni.
Rieneke: Volgens was dat het moederdag cadeautje voor mijn moeder

Wat deed je vanochtend om 8:00?
Klaske: In bed liggen, op de klok kijken en me weer omdraaien.
Rieneke: Een vriendin een berichtje sturen

Favoriete ijsje?
Klaske: Watermeloenijs. Zo lekker!
Rieneke: OREO!!!!!!



Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Klaske: Ik ga ook vroeg naar bed en in uitslapen ben ik echt slecht.
Rieneke: Ik ga vroeg naar bed, maar op een stage of schooldag moet ik wel op tijd opstaan.

Wat zijn je plannen van 2015?
Klaske: Ik wil graag dat het beter met me gaat en dat ik volgend schooljaar in havo 5 een nieuwe start maak!
Rieneke: Ik wil graag een beter gezondheid hebben, minder moe zijn.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Klaske: 1 kussen.
Rieneke: 1 kussen, maar het is wel een stevig kussen.

Ben je een ochtend of avond persoon?
Klaske: Ik ben een ochtendpersoon.
Rieneke: Beiden niet, ik heb echt een ochtendhumeur, maar lang opblijven is ook moeilijk.

Wat wil je op dit moment graag zien? 
Klaske: Insurgent!
Rieneke: Pitch Perfect 2. Ik heb het eerste deel wel 100 keer gezien.



Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben?
Klaske: Ik hoop mijn hbo diploma te hebben. Een leuke baan. Een leuke relatie. En een heel gezellig, knus huisje.
Rieneke: Ik hoop mijn mbo en hbo diploma te hebben. Een eigen huisje. Een relatie misschien.

Wie mis je op dit moment?
Klaske: Rieneke!
Rieneke: Mijn vriendinnen van de middelbare school. We hebben nog steeds contact, maar we zien elkaar weinig. Ik zie ze over 2 weken en dat gaat echt geweldig worden. Wij lijken van die stille meisjes, maar als wij eenmaal bezig zijn, zijn we een stelletje gekken.

Wat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Klaske: Mijn ogen.
Rieneke: Ik vind mijn ogen wel mooi, vooral de kleur.

Ben je verlegen?
Klaske: Soms. Als ik me ongemakkelijk voel wel, maar als ik me op m'n gemak voel niet.
Rieneke: Als je mij voor het eerst ontmoet vaak wel. Door mijn opleiding durf ik veel beter te praten.




Heb je een accent?
Klaske: Ik heb geen accent.
Rieneke: Ik word wel eens een beetje geplaagd met hoe ik de R uitspreek. Het klinkt een beetje kakkerig.

Heb je zussen/broers?
Klaske: Ja ik heb 1 broer en 2 broertjes.
Rieneke: Ja, ik heb 4 veel oudere broers. Ze zijn allemaal het huis al uit.

Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit?
Klaske: Ik sta om 7 uur op en ga dan ontbijten. Terwijl ik ontbijt, lees ik blogs. Daarna ga ik me klaarmaken en om 5 over 8 zit ik op de fiets naar school. Dan heb ik les tot 10 over 3. Vervolgens ga ik weer naar naar huis. Dan eet en drink ik wat, lees weer blogs en kijk youtubefilmpjes. Dan is het tijd voor huiswerk. Om 6 uur ga ik avondeten. Dan is het wéér tijd voor huiswerk en bloggen. Rond half 10 ga ik naar bed en om half 11 ga ik echt slapen.
Rieneke: Ik sta rond half 8 op. Dan ga ik mezelf eerst klaarmaken en mij tas pakken. Dan ben ik rond 8 uur beneden. Dan eet ik even en maak ik mijn brood klaar. Om 5 voor half 9 stap ik op de fiets. Dan moet ik om 5 over half 9 bij de bushalte staan. Dan ben ik om 9 uur op stage. Ik heb stage tot half 4. Rond 5 over 4 ben ik dan thuis. Dan ga ik meestal rustig iets doen of even slapen. Rond 6 uur eten we. Vaak ga ik daarna naar boven en ga ik achter mijn laptop. Dan drink ik beneden nog wat en dan ga ik rond 9 uur weer naar boven en probeer ik te gaan slapen. Deze afgelopen week is een beetje anders geweest, maar dat komt, omdat ik bijna niet kan lopen. Daarom kan ik niet naar stage.

Wij vonden het heel leuk om deze tag in te vullen! We hebben zoveel vragen ingevuld dat we ook een vraag aan jou hebben! Welk kleding en/of make-upitem wil je op dit moment heel graag? Laat het ons weten, wij zijn heel nieuwsgierig! 

Bron foto's: Google



You Might Also Like

10 reacties

  1. Leuk dat jullie deze tag hebben ingevuld! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk ingevuld! Ik wil heeeel graag een dungaree dress, maar ze zijn of te duur of uitverkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Emmaa!! We leren je wel tweedehands shoppen als we samen gaan shoppen!!

      Verwijderen
    2. Thanks Emma! Ja, daar zijn we sterren in, toch Rien?! ;)

      Verwijderen
  3. Heel leuk om steeds dei 2 antwoorden te lezen, leuke tag:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, heel leuk! Ik viond de metro juist zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!