Outfit - Time spent with cats is never wasted

18:00

Kom allemaal even in de kattenstemming... Denk aan een kat spinnend op je schoot of kopjes gevend tegen je been. Ik was vandaag (zaterdag 2 mei) ook helemaal in de kattenstemming en dus trok ik mijn skater skirt met kattenkopjes erop aan en huppelde daarmee vrolijk door de stad:) Ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees dan snel verder!



Vanmorgen toen ik wakker werd, scheen het zonnetje heerlijk en ik kreeg meteen zin om mijn skater skirt met kattenkopjes aan te trekken. Deze heb ik van Rieneke gekregen en ik ben er superblij mee! Ik houd gewoon van skater skirts en als ze dan ook nog een printje hebben, is het helemaal perfect!


Samen met Rieneke slenterde ik vanmiddag heerlijk door de stad. Ook kocht ik nog wat dingen, terwijl mijn kleedgeld eigenlijk morgen (zondag 3 mei) pas wordt gestort. Oeps... En ja ik heb alles weg laten hangen, wat ben ik toch erg. Ik ga het binnenkort ophalen en dan zien jullie het vanzelf wel langskomen. Het enige wat ik kan verklappen, is dat het hele leuke dingen zijn!:)


Maar nu ga ik weer even verder kletsen over mijn outfit;) Ik trok dus een skater skirt aan en daarbij pakte ik een mouwloos spijkerblousje, waar ik een knoop in maakte. Ook droeg ik mijn blauwe vest, die jullie in mijn eerste post ook al voorbij hebben zien komen. Ik trok blauwe sokken aan, matchend met mijn vest en mijn nagels had ik blauw gelakt, maar dat is op de foto niet duidelijk te zien. Aan mijn voeten zaten natuurlijk weer mijn platforms sneakers;)


Rieneke had mijn haar ingevlochten en dat vond ik heel leuk! Ik doe normaal nooit zoveel bijzonders met mijn haar behalve een staartje of een knotje en wist niet dat dit ook al met mijn haar kon! Dit ga ik ook zelf proberen te leren, want ik vond het heel leuk! Hier is het al een beetje uitgezakt door het vele passen enzo. Tja dat heb je als je een beetje shopverslaafd bent;)  Maar op mijn Instagram staat een foto toen het er net inzat! Die is misschien wat duidelijker haha.

Blouse - New Look
Vest - Action
Rokje - Tweedehands, oorspronkelijk van H&M
Sokken - Action
Schoenen - Sixty Seven, via Zalando

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij van mijn outfit vindt! Zou je het zelf ook dragen? Of is mijn stijl juist niks voor jou? En houd jij ook van katten? Ik wel, vooral in kleding, hihi:) 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Dat rokje is zo schattig! Al heb ik niets met katten haha.. Je haar zit ook supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel<3 Haha, dat had ik eerst ook niet. Totdat ik ging logeren bij mn oom&tante en mijn nicht die al getrouwd is er ook was samen met haar man en zij hun kat meenamen... Eerst dacht ik neuuu, maar na een dag was ik verliefd op dat beest, hihi

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!