Outfits Of The Week - 21/4/2015 t/m 24/4/2015 deel 1

18:00

Dit keer wil ik jullie mijn outfits van een week laten zien. Om elke dag uitgebreid outfitfoto's  te laten maken, leek me een beetje veel van het goede. Maar ik heb het wel voor elkaar gekregen om van elke dag een duidelijke foto door iemand te laten maken. Kijk dus lekker mee naar de outfits van mijn week en doe vooral inspiratie op! Ik heb deze blog in tweeën geknipt en dus krijgen jullie woensdag om 18:00 de andere helft van mijn outfits te zien.

 
 





Dinsdag 21/4/2015




Op dinsdag had ik lekker de zomer in mijn bol en dus vond ik het tijd voor een zomerse outfit. Een poosje geleden heb ik samen met mijn moeder een kimono gemaakt van een sjaal, die ik nooit droeg. En ik ben er toch zo blij mee! Deze dag deed ik hem dus voor het eerst aan en ik heb er wat complimenten over gehoord en mensen konden bijna niet geloven dat hij zelfgemaakt was, haha:) Ook had ik mijn grijze skater skirt weer aan. Ik combineerde dit met een wit t-shirt, een panty van 20 denier en mijn zeer geliefde platform sneakers, waarin ik witte sokken droeg. Als ik terugkijk, kan ik zeggen dat ik over deze outfit echt tevreden ben!

Kimono - Zelfgemaakt/T-Shirt - New Yorker/Rokje - Forever 21/Schoenen - Sixty Seven via Zalando/ Sokken - Action/Ketting - Onbekend

Woensdag 22/4/2015 



Op woensdag was het heel bewolkt en had ik niet zo veel zin in een zomerse outfit. Dus trok ik mijn legerprintlegging uit de kast en zocht daar een jasje bij. Ook droeg ik weer een bandana (hoe kan het ook anders), dit keer ging ik voor een rode. Zeker met mijn zwarte nep-dr Martens voelde ik me net een soldaat. Mijn vriendin (ja jij, Famke) noemt me dan ook altijd een soldatenschoonmaakster als ik zo'n outfit aanheb;)  Op deze foto kunnen jullie direct mijn schooltas zien, een legergroene rugtas met nepleren accenten. Ik heb hem sinds dit jaar en vind hem heel fijn.

Jasje - Tweedehands/T-Shirt - Action/Rokje - H&M/Legging - H&M/Schoenen - Van Haren/Bandana - Onbekend/Rugzak - www.gavetas.nl 

Donderdag 23/4/2015



Op donderdag had ik zin in een jurkje en na lang twijfelen koos ik voor dit jurkje met een heel leuk printje. Ik kocht hem een poosje geleden voor maar 6 euro bij de H&M. Hierbij droeg ik een heel licht spijkerjasje en ik trok bordeauxrode kniekousen aan. Aan mijn voeten had ik mijn platform sneakers. Daar zal ik maar niet weer een heel verhaal over schrijven, want ondertussen weten jullie wel dat ze een geweldig grote favoriet zijn;) Oh ja, mochten jullie denken waarom staat ze telkens bij dezelfde muur? Dit is de muur van mijn school en een heel geschikt plekje om in de pauze snel even een paar foto's te maken. Een andere keer krijgen jullie echt nog wel een andere achtergrond te zien!;)

Jasje - Onbekend/Jurkje - H&M/ Kniekousen - Action/ Schoenen - Sixty Seven via Zalando

Vrijdag 24/4/2015




Een paar weken geleden was ik met mijn nicht aan het winkelen, maar ik mocht eigenlijk niks kopen. Dat hield ik vol totdat we in de New Yorker kwamen. Eerst zag ik een hele leuke tuinbroek (want die wil ik nog zo graag), maar het lukte me om mezelf daarin tegen te houden. Maar toen zag ik dit rokje en er was geen houden meer aan. Ik moest hem gewoon hebben. Ik betaalde er dertien euro voor volgens mij. Vandaag trok ik dit rokje aan en ik combineerde het mijn spijkerjasje en kanten top, die jullie al eerder voorbij hebben kunnen zien komen. Ook droeg ik witte kniekousen in mijn platform sneakers (ja, dit keer vertel ik er verder niks over).

Jasje - Tweedehands, origineel van Vero Moda/Top - Tweedehands/Rokje - New Yorker/Kniekousen - Sixty Seven via Zalando

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze 4 outfits te zien. Zoals ik al schreef krijgen jullie woensdag om 18:00 de andere 4 te zien. Laat me in de reacties weten wat jij de leukste outfit vindt. Ik ben benieuwd!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een leuke outfits allemaal! Zo leuk dat je verschillende kleuren kniekousen hebt en die zelfgemaakte kimono is echt gaaf<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eey soldier, jammer dat ik de laatste 3 outfits niet in real life heb gezien! :P super leuk gedaan weer! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfits! Ik vind de eerste en derde echt zo onwijs leuk!
    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!