Get Your Freak On TAG

18:00

Op de blog van Lisa zag ik de Get Your Freak On Tag. Ik vond hem heel leuk en wilde hem graag overnemen. Dit is de eerste keer dat ik een tag doe, maar eens moet de eerste zijn! Dus ben je benieuwd naar mijn antwoorden op de vragen? Lees dan snel verder! 

Welke nickname gebruikt je familie voor jou?
Mijn familie noemt me meestal klas. Maar heel soms noemen ze me kachel (vooral mijn broer), omdat mijn jongste broertje (hij is nu 8), mijn naam niet uit kon spreken toen hij leerde praten en er maar kache van maakte.

Wat is een rare gewoonte van je?
Je kunt beter vragen wat is geen rare gewoonte van je;) Maar ik zal het er bij eentje houden. Ik laat altijd in huis de deur openstaan, terwijl ik er een gruwelijke hekel aan heb als anderen dat doen. Tja, dat is misschien toch wel een beetje raar...

Ja, ik griezel bij dit plaatje. Brrr....

Wat zijn je fobieën?
Haha, hier komen ze. Ik ben bang voor spinnen en alle andere insecten die er maar bestaan en met honden heb ik ook niet zo'n goede band;)

Welk liedje zing/schreeuw je lekker hard mee als je alleen bent?
Tja, met de meeste liedjes zing ik hard mee, zelfs als ik niet alleen thuis ben;)

Wat is irritant aan jou, waar irriteer je je aan bij anderen of in het algemeen?
Als ik heel druk ben, blijf ik maar praten en weet ik van geen ophouden. Dat kan voor anderen (vooral hier thuis) nog weleens irritant zijn. Zelf irriteer ik me aan mensen die asociaal doen tegen andere mensen, bijvoorbeeld tegen ouderen. Ook heb ik er een hekel aan als mensen keihard muziek draaien op de fiets. Hallo, oordopjes zijn niet voor niks uitgevonden?!

Wat voor gewoonten heb je als nerveus bent?
Als ik nerveus ben ga ik in mijn handen wrijven of met mijn vingers friemelen.

Hoe heette je eerste knuffel?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Ik weet nog wel dat ik ooit een knuffelhond had, die Vlekkie heette. Maar dat was niet mijn eerste knuffel.




Wat bestel je bij de Starbucks?
Nu moet ik toch echt wat bekennen... Ik ben nog nooit bij de Starbucks geweest. Ja, val maar achterover van je stoel. Eigenlijk boeit de Starbucks me niet zo. Ik geloof zeker dat het heel lekker is, maar ik vind het veel te duur en drink net zo lief gewone koffie.

Welke beautyregel raad je iedereen aan maar houd je jezelf niet aan?
Elke dag je gezicht goed reinigen. Ik probeer het echt wel te doen, maar soms heb ik gewoon geen zin in reiningsmelk, tonic, facewash etc.

Wat is jouw positie onder de douche?
Dat ligt er net aan, als ik mijn haar was ga ik lekker onder de straal staan, maar zo'n lekkere straal hebben wij helemaal niet. We hebben zo'n bespaardouchekop en dus haal ik hem er vaak ook gewoon af.

Heb je gekke body skills?
Nee.





Wat is je favoriete slechte snack?
Ik ben dol op de meeste slechte snacks. Toch zijn chips, borrelnootjes, kipnuggets en ijs echt wel favoriet.

Wat is een stopwoord van je?
Op dit moment heb ik geen stopwoord meer.

Wat draag je in bed? 
In bed draag ik vaak een joggingbroek of legging met een trui. Of in de zomer een shortje met een hemdje.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden om te lezen! Neem hem gerust over en laat in de reacties maar even weten wat jouw rare gewoonte is!;) 












You Might Also Like

2 reacties

  1. Haha leuk om te lezen! Ik vind Starbucks ook zo overhyped en niet normaal duur... Mijn slechte snack is toch echt chocola.. Yummm<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dat vind ik dus ook! Oh ja, chocola was ik nog vergeten, daar ben ik ook gek op!:)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!