Outfits Of The Week - 25/4/2015 t/m 28/4/2015 deel 2

18:00

En hier is dan het tweede deel van mijn Outfits Of The Week. Op de vorige heb ik leuke reacties gekregen, dus bedankt daarvoor. Ik wil alvast even zeggen dat ik mijn spijkerjasje inderdaad erg vaak aanhad, maar ik was aan het logeren bij mijn oom en tante en kon niet te veel meenemen. Daarom zit hij in de eerste drie outfits, maar ik beloof je dat hij in de vierde outfit niet voor zal komen!





Zaterdag 25/4/2015



Op zaterdag vierden we mijn oma's verjaardag met heel de familie (tussen de 40 en 50 mensen denk ik) en om het toch een klein beetje feestelijk te houden trok ik een kanten jurkje aan. Deze is tweedehands (wat een verrassing, ik weet het). Ik droeg hierbij mijn spijkerjasje, spijkergympen en rode bandana. Deze foto is gemaakt in een parkje dichtbij de locatie waar we het vierden en dus hoeven jullie vandaag niet tegen een saaie muur aan te kijken!;)

Spijkerjasje - Tweedehands, oorspronkelijk van Vero Moda/Jurkje - Tweedehands, oorspronkelijk van C&A (Clockhouse)/Schoenen - Van Haren/Bandana - Onbekend

Zondag 26/4/2015



Op zondag droeg ik het jurkje wat je hier al hebt kunnen zien, Ik droeg hierbij mijn spijkerjasje (ja alweer), high knee socks, mijn spijkergympen en een witte bandana. Ik had oorbellen van de Action in en ook had ik nog een ketting om, maar ik denk niet dat je die op deze foto zo heel goed kan zien. Op zondag ga ik altijd naar de kerk, want ik ben christen en dit vond ik wel een goede outfit daarvoor! Toch netjes met een jurkje, maar ook niet direct zo stijf. Helemaal geslaagd dus!:)

Spijkerjasje - Tweedehands, oorspronkelijk van Vero Moda/Jurkje - C&A (Clockhouse)/Knee high socks - Forever 21/Schoenen - Van Haren/Bandana - New Yorker

Maandag 27/4/2015



En dan is het nu tijd voor mijn koningsdagoutfit! Helaas voor jullie ben ik niet geheel oranje, maar daar houd ik niet zo van;) Toch kon ik niet zomaar iets aantrekken en dus had ik bedacht om de kleuren van onze vlag in mijn outfit terug te laten komen. Zo droeg ik dus mijn rode bandana, met een shirtje met kant van onder en een blauw spijkerjasje. Daarbij droeg ik ook nog een zwarte broek en mijn spijkergympen. Toch nog een beetje in koningsdagsferen, maar niet te overdreven. Ik heb trouwens een hele leuke koningsdag gehad! 's Ochtends ging ik naar een rommelmarkt waar ik niks kocht en 's middags ben naar Elburg geweest. Een leuk stadje, zeker een bezoekje waard!

Spijkerjasje - Tweedehands, oorspronkelijk van Vero Moda/Shirtje - New Look/Broek - Tweedehands/Schoenen - Van Haren/Bandana - Onbekend

Dinsdag 28/4/2015



Op dinsdag was het aardig bewolkt met af en toe een flinke regenbui en dus kon ik mooi mijn jasje, die ik jullie al eerder heb laten zien, aan. In het jasje zit geel en dus pakte ik mijn gele kniekousen aan. Af en toe werd ik op school wel even raar aangekeken, maar dat gebeurt wel vaker;) Verder trok ik een zwart shirt en een zwarte skater skirt aan. Ook trok ik mijn (nep)dr Martens aan. Het zal vast niet heel lang meer duren voordat ik die een hele poos niet aankan... Nu moet ik er dus maar dubbel van genieten! Het waaide ook best wel hard toen ik deze foto ging maken en de oncharmante foto's met haren voor het gezicht, proberend mijn rokje in bedwang te houden, zal ik jullie maar besparen;)

Jasje - Tweedehands/Shirtje - Action/Rokje - H&M/Kniekousen - Action/Schoenen - Van Haren/Ketting - Onbekend

Dit waren dan mijn andere 4 outfits. Welke vond jij het leukst? Ik vond het leuk om mijn outfits een week bij te houden dus als jullie vaker een Outfits Of The Week willen, moeten jullie dat ook maar even vertellen in de reacties!

You Might Also Like

8 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!