Cousin talk #1

18:00

Vandaag wil ik even met jullie bijkletsen. Klaske en ik bloggen nu alweer 4 weken samen. Het lijkt mij daarom wel leuk om jullie even bij te praten.




Ik vind het echt heerlijk om te bloggen. Schrijven is echt een passie van mij en dat ik dan ook nog mag schrijven over mijn andere passies is echt geweldig. Ik zou het wel leuk vinden als jullie mij wat vragen stellen over interieur zodat ik daar misschien een blogpost over kan maken.

Met mijn stage gaat het goed. Ik maak wat minder uur, maar dat is niet erg. Ik heb het naar mijn zin. Over 2 weken ben ik klaar en moet ik nog een paar dagen naar school. En daarna heerlijk vakantie! Ik ga naar Polen op vakantie. Dat doen we al jaren. Klaske en ik hebben daar een oom en tante met hun 3 kinderen wonen. Ik heb er echt heel veel zin in! Klaske en ik gaan ook nog samen tienertouren en het vervelendste daarvan is dat we dan nog gaan meeten met Emma!



Ik heb nog een leuk nieuwtje. Ik mag 27 juli afrijden! Na een best wel lange tijd rijles te hebben gehad, is het nu echt tijd om af te gaan rijden. Ik zit zelfverzekerd achter het stuur en ik heb er enorm veel plezier in.



Jullie hebben vast al gemerkt dat er een soort schema zit in het uploaden. Klaske upload elke maandag, woensdag en zaterdag. Ik upload elke dinsdag en donderdag. Op vrijdag doen we altijd samen een tag. Zo is het voor ons allebei haalbaar en hebben we toch 6 dagen in de week een blogpost voor jullie. Natuurlijk laten wij het even weten als hier iets in gaat veranderen.

Weten jullie waar ik nou een enorme hekel aan heb? Aan de schone was opruimen. Ik vind het echt een rotklus. Er staat nu een wasmand vol met schone was die ik hoognodig moet opruimen. Mijn moeder wordt soms gek van mij. Ik heb er gewoon geen zin in. Misschien moet ik het zo toch maar gaan doen. Ik denk dat ik mijn moeder daar wel blij mee maak!



Nu heb ik wel weer genoeg gepraat. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog een leuk nieuwtje om te delen? 

Bron foto's: Pinterest en Tumblr





You Might Also Like

2 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!