Outfit - I'm Going To A Festival!

18:00

Op een zonnige zaterdag in het Pinksterweekend was ik weer eens bij mijn oom en tante. Eigenlijk wilde ik nog naar Opwekking, maar we besloten om dat op zondag te doen. Maar ik wilde wel heel graag outfitfoto's van mijn festivalachtige outfit. En dus sleepte ik mijn neef mee om foto's te gaan maken. En ze zijn leuk geworden! Dus lees en kijk snel verder!


Het was heerlijk weer en dat had ik dus goed aangevoeld toen ik mijn tas inpakte (met weeronline, maar dat vergeten we even). Met mijn neef ging ik naar bruggetjes bij het water, omdat ze vlakbij water wonen én omdat ik dat een leuke locatie voor foto's vind!


Ik droeg mijn witte blouse van de C&A. Ik vind het echt een geweldig ding. Hij is lekker luchtig en staat ook nog eens leuk. Wisten jullie trouwens dat Rieneke precies dezelfde heeft? We waren samen in de C&A en werden allebei verliefd op hetzelfde blouseje. En aangezien we toch niet in de dezelfde plek wonen en op dezelfde school zitten, kochten we hem gewoon allebei. Alleen als we samen zijn spreken we af wie hem aandoet. Want met iets hetzelfde (behalve sokken ofzo dan) zie je ons niet snel samen over straat lopen;)


Ook droeg ik een spijkershortje. Vond ik heel leuk bij m'n blouseje passen. En het gaf echt een beetje zo'n festivallook, hihi:)


En ik had weer een bandana in m'n haar. As always. En ik droeg mijn zonnebril. Ik vind hem zo leuk! Ik kan niet wachten om die op vakantie lekker vaak te dragen. Heerlijk op het strand...


Blouse - C&A Clockhouse
Shortje - H&M
Schoenen - Van Haren
Bandana - Onbekend
Zonnebril - Van Haren

Zo. Ik hoop dat ik je een beetje geïnspireerd heb met een festivaloutfit. Wat is jouw favoriete festivaloutfit? En ga je nog naar een festival dit jaar?
















You Might Also Like

6 reacties

  1. Inderdaad een leuk blousje, staat je ook goed! En die bandana is ook echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n leuke outfit, die blouse is echt superleuk en zomers!<33

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een superleuke outfit! Echt heel geschikt om eens lekker wild te gaan op een festival! Leuk gedaan! Liefs, Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!