My Life In 20 Questions TAG

18:00

Op de blog van Tessa zagen we de My Life in 20 Questions Tag. En omdat friday, tagday is, besloten we om deze vandaag voor jullie in te vullen. Ben je benieuwd naar onze favoriete thee? Of waarom wij zijn begonnen met bloggen? Lees dan verder! 



FAVORIETE KLEUR?
Klaske: Ik heb niet echt een favoriete kleur. Ik vind mintgroen wel heel mooi, maar rood ook. En felroze. Eigenlijk zijn alle kleuren mijn favoriet, haha!:)
Rieneke: Ik heb ook eigenlijk geen favoriete kleur. Door mijn opleiding werk ik veel met kleur en daardoor leer je kleuren waarderen.

FAVORIETE GETAL?
Klaske: 24! Ik ben op 24 september jarig en dus is 24 mijn lievelingsgetal.
Rieneke: Mijn favoriete getal is 20! Dezelfde reden als Klaske, ik ben 20 maart jarig.

DROOMBAAN?
Klaske: Werken bij een communicatiebureau lijkt me erg leuk. Maar op een marketingafdeling werken lijkt me ook gaaf. En er zijn nog zoveel dingen die me leuk lijken. Maar eerst maar eens studeren;)
Rieneke: Ik wil wat gaan doen in de interieurbranche. Interieurarchitect lijkt mij heel erg gaaf.



WAAR ZIE JE JEZELF WONEN IN JE EENTJE / OP JEZELF?
Klaske: Ik ga als ik mijn diploma heb in Ede wonen. Ik heb nu al heel veel zin om m'n studentenkamertje in te richten enzo!:)
Rieneke: Het ligt er een beetje aan waar ik ga studeren als ik mijn mbo heb afgerond. Op één of andere manier trekt Tilburg of Eindhoven mij best wel.

FAVORIETE MANIER OM TE REIZEN?
Klaske: De trein. Zo relaxt. Behalve als je weer eens heel erg veel vertraging hebt en ze op het spoor bezig zijn. En als je op de grond moet zitten omdat de 2e klas helemaal vol zit en de de 1e klas nog helemaal leeg is...
Rieneke: De trein. Zet mij maar uren in een trein. Heerlijk werken op mijn laptop en muziek luisteren. Natuurlijk haat ik vertragingen en dan kan ik ook heerlijk klagen, maar de trein is echt mijn favoriete manier om te reizen.


WAT DOE JE GRAAG IN JE VRIJE TIJD?
Klaske: Bloggen, lezen, muziek luisteren en creatief bezig zijn!
Rieneke: Hetzelfde als Klaske, maar ik vind het ook heel erg leuk om naar mijn nichtjes of neefje te gaan. Ook ben ik graag met vriendinnen en kijk ik graag films en series.

FAVORIETE KLEDINGWINKEL?
Klaske: H&M Divided, C&A Clockhouse en Vintage!
Rieneke: H&M Divided en vintage.

VAN WIE / WELKE BAND ZOU JE GRAAG EEN CONCERT BIJWONEN?
Klaske: Switchfoot! Ik zag ze een aantal weken terug nog live, maar heb de helft van het optreden gemist helaas. Ik wil het gewoon nog een keer meemaken! En een concert van Britt Nicole lijkt me ook geweldig! En daar wil ik dan natuurlijk samen met Rieneke heen, naar Switchfoot ook overigens.
Rieneke: Britt Nicole met Klaske samen, dat lijkt mij echt geweldig. The Script, Demi Lovato en 5SOS lijken mij ook geweldig!


FAVORIETE THEE?
Klaske: Heb ik niet. Ik vind alle thee lekker!
Rieneke: Kersenthee! Ik ben allergisch voor kersen, maar ik ben gek op kersen, dus dan drink ik er maar thee van. Maak mij 's nachts maar wakker voor kersenthee.

VERZAMEL JE IETS?
Klaske: Nee. Als je het aan mijn ouders of broers zou vragen, zouden ze kleding zeggen, maar dat zie ik niet als een verzameling;)
Rieneke: Ik denk dat ik best wel veel kleding heb met bloemetjes. Als je het aan mijn vriendinnen zou vragen, zouden ze dat waarschijnlijk zeggen.


IK KAN NIET SLAPEN ZONDER...
Klaske: Een deken! Ik kan gewoon niet slapen zonder deken. Geen idee waarom.
Rieneke: Zonder mijn eigen kussen. Ik vind het fijn om een lekker stevig kussen te hebben, ik neem daarom eigenlijk altijd mijn eigen kussen mee.

ALS JE 1 MILJOEN EURO HELEMAAL VOOR JEZELF KREEG WAT ZOU JE ER DAN MEE DOEN?
Klaske: Een wereldreis maken. Heel veel kleding kopen. Maar ook een deel aan een goed doel schenken, want dat vind ik ook belangrijk!
Rieneke: Ik zou mijn Dr. Martens collectie uitbreiden. Kleding kopen die ik mij normaal niet kan permitteren. Reizen en een deel apart zetten om uiteindelijk een keer een loft te kunnen kopen. Ik zou ook een deel aan een goed doel schenken.



FAVORIETE MAKE-UPMERK?
Klaske: Geen idee. Alles wat budget is en werkt. Ik vind Catrice en Essence meestal wel helemaal prima!
Rieneke: Catrice vind ik fijn. Ik gebruik ook wel andere budget merken zoals, Essence, Miss Sporty en NYC, maar Catrice blijft het fijnste.

FAVORIETE LEKKERNIJ?
Klaske: Pure chocolade!
Rieneke: Maak mij vannacht maar wakker voor chocolademousse.


FAVORIETE SEIZOEN?
Klaske: Ik vind elk seizoen wel iets hebben!
Rieneke: Ik ben het best wel met dat nichtje van mij eens!

SLAAP JE MET JE DEUR OPEN OF DICHT?
Klaske: Deur DICHT! Ik kan er niet tegen als mijn deur openstaat als ik slaap, aargh!
Rieneke: OPEN! Klaske wil alles pikdonker hebben en ik vind het wel fijn als mijn deur open is en mijn raam open, omdat ik anders wakker word met knallende hoofdpijn. Ik heb bij Klaske 's nachts vaak dingen omgegooid omdat ik 's nacht altijd moet plassen. Ik kon dan gewoon niks zien.

WAAROM BEN JE BEGONNEN MET BLOGGEN?
Klaske: Ik wilde al heel erg lang een blog beginnen, maar bedacht telkens redenen waarom ik het niet zou doen. Een jaar geleden startte ik een blog, maar durfde niet verder te gaan. Die blog was heel slecht trouwens en is ook al verwijderd, haha;) Ik verzon nog wel altijd blogposts in mijn hoofd op de fiets. Toen ging het niet goed met me en was ik een weekend ergens anders. Ik vertelde hoe graag ik wilde gaan bloggen en de mensen daar hebben me overgehaald het te doen! Toen startte ik Klaskesworld en het gaf me zo'n tof gevoel! En heel erg veel afleiding, die ik zo nodig heb!:) Na een maand vond ik het wel heel veel worden 6 blogposts per week in m'n eentje. Omdat ik wist dat Rieneke net zo graag wilde bloggen als ik (ze heeft eerder gastblogs geschreven), zijn we samen verder gegaan. The Cousins World was geboren!
Rieneke: Ik wilde al misschien wel 2 jaar een blog beginnen. Ik heb ook al wel eens een blog gehad, maar toch stopte ik, omdat ik niet zo tevreden was over mijn blog. Het verhaal van Klaske verklaart ook al heel veel over mijn reden voor het beginnen met bloggen.


HEB JE EEN ABONNEMENT OP (EEN) TIJDSCHRIFT(EN)?
Klaske: Nee.
Rieneke: Nee, ik heb wel een abonnement gehad voor een paar maanden op de VT Wonen.

WAT DEED JE AFGELOPEN NACHT OM 00.00 UUR?
Klaske: Ik lag heerlijk in mijn bed te slapen!
Rieneke: Ik lag te slapen :)

FAVORIETE PARFUM?
Klaske: Heb ik niet. Ik gebruik wel parfum, maar ik heb geen idee hoe die heet enzo...
Rieneke: Lady Million en Unforgettable van Christina Aquilera. Ze ruiken echt heerlijk!

Dit waren onze antwoorden op de 20 questions TAG. We taggen Nienke. En we zijn heel erg benieuwd, slaap jij met je deur open of dicht? Zoals je kunt lezen, hebben wij daar nogal een verschillende mening over, haha. Laat het ons weten in de reacties!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Superleuke tag!! (en krijg ik nu een koekje omdat ik zo vroeg ben??) XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thankyou! Ja ofcourse, als ik je weer zie zal ik er een aan je geven^^ Liefs!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke antwoorden, heel leuk om te lezen!
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!