Favorites #1

18:00

Na mijn blogpost over vriendschap van dinsdag leek het mij een goed idee om vandaag een wat luchtiger onderwerp te kiezen. Daarom bedacht ik dat het misschien leuk is om elke maand mijn favorieten te bespreken. Het zullen favorieten zijn op allerlei gebieden. Elke maand zal het anders zijn. Soms zal het aan het eind van de maand zijn en soms aan het begin van de maand zijn. 




Categorie interieur:
Ik ben gek op interieurs die net als mijn kledingstijl anders zijn dan andere interieurs. Mijn favoriete interieurmerk is Moroso. Ze hebben hele aparte ontwerpen en dat vind ik dus ook zo leuk aan het merk.



Categorie fashion: 
De afgelopen maand heb ik die broek die je in deze blogpost kan zien heel erg veel gedragen. Het zit lekker comfortabel en is ook nog eens heel erg vrolijk. Ik ben echt gek op de broek.




Categorie beauty:
Ik heb mijn Hema blush weer helemaal opnieuw ontdekt. De blush kocht ik 2 jaar geleden bij de Hema. Volgens mij was het een blush van de kerstcollectie. Er zit een soort van roosjes reliëf in. Ik breng het aan met een schuin afgesneden blush kwast zodat de kleur niet te heftig staat.



Categorie muziek:
De afgelopen maand heb ik mij voorbereid op de EO jongerendag. Ik heb heel erg veel liedjes geluisterd van de artiesten die er waren. Switchfoot, Hillsong Young and Free, Royal Tailor en Draw the parade.



Categorie drinken:
Afgelopen maand heb ik veel limonade gedronken. Er zijn weinig smaakjes die ik lekker vind, maar Grenadine vind ik echt heel erg lekker. Ik nam het vaak mee in mijn flesje naar stage.

Categorie eten:
Ik at de afgelopen maand heel vaak beschuit met jam als ontbijt. Toen ik in het ziekenhuis lag nam ik dat als ontbijt en eigenlijk vond ik dat wel heel erg lekker. Thuis heb ik het doorgezet.



Categorie apps:
Ik gebruik graag de app Wunderlist. Deze app heb je voor op je computer en op je smartphone. Het is een app waar je heel goed een to do list mee kan maken. Ik werk graag met to do lists, dus is deze app echt een uitkomst voor mij. Je kan precies zien wat je de komende week te doen hebt.




Categorie lezen:
Afgelopen maand heb ik weinig gelezen, maar als ik dan las was het een blog of een tijdschrift. Ik heb mezelf heel weinig tijd gegund om wat te lezen.

Categorie films:
Mijn favoriete film van afgelopen maand was Divergent. Ik heb samen met Klaske deze film gekeken en ik vond het geweldig. Het verhaal is spannend en leuk. Sommige dingen zijn voorspelbaar, maar er zijn ook dingen die heel onvoorspelbaar zijn. Ik ben best wel fan van dit soort films.



Categorie series:
Er zijn pas 2 nieuwe afleveringen van Pretty Little Liars seizoen 6, maar ik word er nu al blij van. Het verhaal bleef een beetje hangen. Het ging allemaal zo langzaam, maar nu gebeurd er weer heel veel. Ik vind het echt heel erg leuk en spannend. Ik zal er verder niks over zeggen anders wordt Klaske boos, want die kan niet verder kijken. De arme meid.



Nu ga ik lekker douchen, want daar ben ik echt aan toe. Wat is jouw favoriete film van de afgelopen maand? Welke muziek luisterde je veel? Wat heb jij afgelopen maand opnieuw ontdekt?

Bron foto's: Eigen foto's, Pinterest en Google



You Might Also Like

4 reacties

  1. Leuke favorieten! Tss, grenadine is juist de enige smaak die ik niet lekker vind hahaha ;) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Em! Jij bent meer fan van citroen zeker?

      Verwijderen
    2. Jaa citroenen omnomnomnom lekker zuur<333

      Verwijderen
  2. Die broek is misschien niet echt alledaags, maar wel superleuk! Wunderlist is echt een handige app!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!