Men with style: Harry Styles

18:00

Niet alleen vrouwen hebben gevoel voor stijl, maar er zijn ook veel mannen die het fenomeen fashion heel goed snappen. Daarom leek het ons leuk om, om de beurt een keer een man met stijl te behandelen. Vandaag kies ik voor Mr. Styles himself! 






Vaak zijn de outfits van Harry classy maar met een stoere twist of net andersom. Harry staat ook bekend om zijn strakke broeken. Ik vind het leuk als je een man herkent aan zijn outfit en dat is bij Harry vaak het geval. De kledingstijl van Harry past ook heel erg bij zijn persoonlijkheid.


Dit is een typische Harry outfit. All black, maar toch een klein beetje kleur. Je ziet hem steeds vaker met een hoedje. Ik vind dat persoonlijk best wel stoer. Harry draagt ook vaak korte laarsjes. Hij heeft ze in heel veel verschillende soorten. De laarsjes maken de stoere outfit toch een beetje classy. Dat blauwe ding om zijn nek lijkt wel iets van een bandana of een sjaaltje die hij zo heeft geknoopt. Ik vind het goed dat hij een oversized shirt heeft gekozen, omdat dat de outfit spannend maakt, een aansluitend shirt had hier minder goed bij gepast. 


Harry draagt ook vaak lange jassen. Het staat hem goed en hij weet hoe hij ze moet combineren. De broek met de gaten op zijn knieën maakt de outfit net een beetje stoerder. De print van zijn trui vindt ik niet heel geweldig, maar het past goed in het geheel. Natuurlijk draagt hij er weer laarsjes bij.


Flannels mogen ook niet ontbreken in een man zijn kast, en in Harry zijn kast ontbreken ze zeker niet. Deze outfit bewijst dat. Harry heeft een sjaal om zijn hoofd geknoopt, dat doet hij de laatste tijd vaker en ik vind het wel stoer. Het maakt de outfit een beetje speels. Persoonlijk had ik niet voor donkerbruine laarsjes gekozen, maar voor zwarte of lichtere laarsjes. 

Wat vind jij van de stijl van Harry? Welke outfit vinden jullie het leukste? Wie moeten we de volgende keer behandelen bij Men with style? 

Bron foto's: Google


You Might Also Like

5 reacties

  1. Zijn stijl vind ik leuk, maar dat haar, echt ughh bah! Vooral die lange jassen vind ik 'm goed staan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zijn stijl echt leuk! Ja, toch vind ik zijn haar wat hebben ;) Ja lange jassen staan hem echt leuk!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke style heeft Harry! Ik houd er wel van als jongens een leuke outfit aanhebben.

    Liefs,
    Shalane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook Shalane! Ja ik ook wel, het is ook wel iets wat ik leuk vind aan een jongen!

      Verwijderen
  3. Ik vind zijn stijl erg leuk, maar jammer van zijn tatoeages. Niet zo mijn ding haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!