Mijn nieuwe bevlieging

18:00

Af en toe heb ik ineens een bevlieging. Het is weer zo ver hoor. Rieneke wil rolschaatsen! Ja, je leest het goed, rolschaatsen. Ik zie het al helemaal voor me. Ja, ik wil rolschaatsen. Ik moet alleen nog een paar betaalbare vinden. 


Bij rolschaatsen denken de meeste mensen gelijk aan rolschaatsen voor kinderen. Toch is het niet helemaal alleen voor kinderen die nog niet kunnen skeeleren. De laatste tijd zie ik weer veel rolschaatsen op Pinterest, Tumblr en noem het maar op.

Als ik zou zeggen dat ik ze alleen koop, omdat ik meer wil bewegen zou ik liegen. Ik vind het er heel erg leuk uit zien. Denk eens na over hoeveel outfits ik er mee kan maken. Hoe geweldig zal dat er uit zien? Jullie mogen best wat geld op mijn rekening storten. Zie het als een soort tegenprestatie, ik heb rolschaatsen en kan er outfits mee maken en jullie krijgen leuke blogposts. (Ik hoop dat jullie mij nu wel zo goed kennen dat jullie dit niet helemaal serieus nemen.)



Het rolschaatsen zelf lijkt mij ook heel erg leuk. Ik wil wat meer beweging krijgen en ik wil wel iets leuks gaan doen. Hardlopen vindt ik ook niet zo erg, maar ik denk dat ik dit beter ga volhouden. Het lijkt mij ook heel erg leuk om dan met Klaske af te spreken, dat zij gaat longboarden en ik ga rolschaatsen. Zo hebben we allebei iets wat we leuk vinden en samen kunnen doen.

Het lijkt mij gewoon fijn om vrijheid te hebben. Je kan lekker in de natuur rolschaatsen. Bij mij in de buurt is een fietspad die midden door de weilanden gaat. Het lijkt mij heerlijk om daar te kunnen rolschaatsen. Ik woon niet in een zo'n drukke stad als Amsterdam, maar het lijkt mij wel fijn om de drukte zo een beetje te kunnen ontvluchten. Het lijkt mij ook heerlijk om na een drukke dag school even mijn rolschaatsen aan te trekken en even mijn hoofd leeg te maken.



Jullie vragen je nu waarschijnlijk ook af wat voor een soort rolschaatsen ik wil. Het zal jullie vast niet verbazen als ik zeg dat ik echt van die retro rolschaatsen wil. Het liefst niet tweedehands, omdat ik toch wel goede rolschaatsen wil, waar niet elke keer iets mee is, maar ze moeten wel retro lijken. Als ik iets met een printje kan vinden lijkt mij dat heel erg leuk, maar zwart of wit met gekleurde veters is ook helemaal prima.


Hebben jullie ook wel eens opeens van die bevliegingen? Wat vind jij van rolschaatsen? Zou je ze zelf kopen? Als je rolschaatsinspiratie wil of andere inspiratie kan je mij volgen op Pinterest!

Bron foto's: Pinterest



You Might Also Like

6 reacties

  1. Ik vind het leuk! Als kind was ik er gek op.
    Ik had skeelers, maar daar kon ik niets mee!
    Dus nu schaats ik maar als er ijs ligt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja schaatsen vind ik ook wel leuk, maar ik vind rolschaatsen wat stabieler! Bedankt voor je leuke reactie!

      Verwijderen
  2. Gaaf! Ik had vorige zomer ook zon bevlieging: ik wilde skeeleren. Vervolgens bakte ik er niet zoveel van en nu staan ze weer in de garage, haha. Rolschaatsen lijken me toch een stuk stabieler!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn vader zei ook al: Er staan skeelers in de schuur. Maar rolschaatsen zijn een stuk stabieler!

      Verwijderen
  3. Ohh zo leuk! Ik zag idd al allemaal plaatjes voorbij komen op Pinterest ;) Maar ze zien er alleen al supercute uit<33

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa! Ik kan niet wachten tot ik ze heb!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!