Outfit - Double printed

18:00

Afgelopen vrijdag kwam Klaske een nachtje bij mij logeren. We besloten zaterdagochtend om outfit foto's te gaan maken. We hadden een ander plek in ons hoofd, maar toen kwamen we langs de skatebaan. Toen besloten we daar foto's te gaan maken. 



Klaske was dus bij mij aan het logeren. We begonnen onze ochtend met film kijken en ontbijten. We waren vrijdagavond al voor een stuk begonnen aan Divergent. Daarna zijn we ons gaan klaarmaken voor de outfit foto's. Rond een uur of 12 gingen we op weg. Toen we aan kwamen was ik de eerste die mocht poseren voor de camera.


Ik draag vandaag een vintage blouse met streepjes. Mijn broek heeft mijn moeder zelf gemaakt. Ik ben er zo blij mee. Het is een vrolijke broek en zit ook nog eens fijn. Klaske wil mijn broek ook graag stelen, maar dat gaat haar niet lukken. Ik bewaak mijn broek met mijn leven. Ik draag ook mijn Dr. Martens. Die ik overigens ook bewaak met mijn leven.





Ik koos bij deze outfit voor twee prints. Sommige mensen vinden misschien dat het niet kan. Ik vind het zelf wel mooi en daar gaat het om. Verschillende printjes combineren kan, zolang het niet veel te druk wordt. 


Op dit moment is het zaterdagmiddag en zitten we gezellig samen te bloggen met chocola en drinken. Wij hebben het altijd gezellig samen. Onze gesprekken kunnen van serieus naar sarcastisch gaan. Wij kunnen samen echt in een deuk liggen. Samen bloggen is echt het allerleukste wat er is!



Blouse - Tweedehands
Broek - Gemaakt door mijn moeder
Schoenen - Tweedehands Dr. Martens
Horloge - Sekonda
Armbanden - Cadeautjes

Wat vind jij van mijn outfit? Wat vind jij van verschillende prints combineren? Welk item bewaak jij met je leven? 














You Might Also Like

4 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!