The Three Things TAG

18:00

Op de blog van Vera kwamen we The Three Things TAG tegen. Deze tag gaat al een tijdje rond in de blogwereld. En wij vonden het een leuke tag en dus vullen wij hem vandaag ook in!


DRIE DINGEN IN MIJN TAS
Klaske: Mijn mobiel, mijn portemonnee en mijn  mp3-speler met oortjes. Bereikbaar zijn vind ik belangrijk, dingen kunnen kopen ook en muziek luisteren zeker!
Rieneke: In mijn tassen zitten standaard, mijn portemonnee met mijn mobiel er in en mijn oortjes heb ik ook altijd bij me. Ik vind het fijn om deze dingen bij mij te hebben.

DRIE DINGEN OP MIJN BUREAU
Klaske: Een snoeppot gevuld met keelsnoepjes. Een kaarsenhouder met een heerlijk ruikende geurkaars. En pen en papier, zodat ik elk moment kan gaan schrijven!
Rieneke: Mijn doos met potloden, pennenhouder met pennen en mijn mini prullenbakje. Ik heb geen betere plaats voor die enorme doos en ik vind het handig om pennen makkelijk te kunnen pakken en ik vind het handig om een klein prullenbakje te hebben.

DRIE FAVORIETE MEUBELEN BIJ MIJ THUIS
Klaske: Ik verander dit even naar drie favoriete meubelen op mijn kamer. Op nummer 1 staat toch echt wel mijn bed! Daarna komt mijn kledingrek. En als laatste mijn boekenkast met al mijn leuke boeken en andere rotzooi!
Rieneke: Mijn bed is mijn favoriete meubel, daarnaast vind ik mijn hocker die je uit kan klappen naar een bed heel handig en leuk. Als derde vind ik mijn rietenstoel heel erg leuk.


DRIE FAVORIETE FRUITSOORTEN
Klaske: Nectarine, druiven en aardbeien. Dit zijn echt de fruitsoorten waar ik dol op ben <3
Rieneke: Kersen, ook al ben ik er allergisch voor, aardbeien en frambozen. Ik vind wel dat je niets moet maken van frambozen, want dat is niet te eten of drinken.

DRIE BLOGS DIE IK DAGELIJKS BEZOEK
Klaske: De blog van Kim. Daarnaast de blog van Nicole. Normaal ben ik niet meer zo heel erg van de beauty enzo, maar de mix tussen alles en de low-budgetaanraders op haar blog vind ik erg tof! En het feit dat ze communicatie studeert, is natuurlijk ook erg leuk! En als laatste de blog van Emma. Ik kijk er niet elke dag op, maar wel heel regelmatig. Haar blog is zeker een aanrader!
Rieneke: Er zijn geen blogs die ik echt dagelijks bezoek, maar ik kijk vaak op de blog van Emma, ook kijk ik vaak op de blog van Kim en de blog van Frederique is ook één van mijn favorieten.

DRIE LIEDJES DIE IK NIET UIT MIJN HOOFD KRIJG
Klaske: Dare you to move van Switchfoot (vind ik niet erg hoor), One Last Time van Ariana Grande (helaas...) en Take Me To Church van Hozier (ook helaas, want ik vind de tekst niet echt goed...).
Rieneke: Alive van Hillsong Young&Free, die kan ik echt de hele dag door zingen en ik word er vrolijk van. Parijs van Kenny B, het is best wel een oké liedje, maar het blijft irritant lang in mijn hoofd zitten. #LeukGenoeg van Furtjuh (Rutger Vink), het is gewoon een mooi liedje met een mooie boodschap en die kan ook uren in mijn hoofd zitten.


DRIE DINGEN WAAR IK OP DIT MOMENT AAN DENK
Klaske: Aan vakantie! Over een paar weken lig ik heerlijk op het strand! Aan mijn langverwachte longboard, die ik binnenkort eindelijk ga kopen (sorry dat ik jullie hiermee onderspam, maar ik heb er gewoon zo'n zin in!). En aan dat ik bloggen zo heerlijk vind!
Rieneke: Hoeveel ik nog moet doen voor de vakantie! In de vakantie ga ik leuke dingen doen en ik denk aan dingen die mij te wachten staan.

DRIE BLOGGERS MET EEN LEUKE PERSOONLIJKHEID
Klaske: Emma van emmathings. Het is gewoon een enorm lieve meid en ik heb heel veel zin om haar in de zomervakantie weer te gaan ontmoeten! Laura van lauresque. Ze schrijft zo leuk en haar foto's <3 Het lijkt me een hele aardige meid met een superleuke persoonlijkheid! En als laatste Naomi van littlekeystohappiness. Ook zij schrijft heel erg leuk! En haar blog is gewoon geweldig en zij ook, volgens mij:)
Rieneke: Diana van disfordazzle, ze heeft een leuke kledingstijl en ik vind haar gewoon een enorm leuke meid. Emma natuurlijk ook, Klaske en ik kunnen heel goed met deze geweldige meid opschieten. Teske van teskuh vind ik ook echt een leuke meid. Ze is vrolijk en ze doet veel leuke dingen.


DRIE FAVORIETE SPORTEN
Klaske: Paardrijden. Ik heb twee jaar gereden, ben pas gestopt, maar wil eigenlijk weer beginnen. En voor de rest heb ik niks met sport en weet ik geen andere favoriete sporten;)
Rieneke: Net als Klaske heb ik paardgereden, wel 6 jaar. Ik ben er ook mee gestopt, maar ik zou graag weer beginnen. Sporten is niet echt mijn favoriete bezigheid, maar op school vond ik trefbal altijd wel leuk. Hardlopen vind ik ook leuk, maar op dit moment kan dat niet.



DRIE DINGEN WAAR IK GELUKKIG VAN WORD
Klaske: Onze blog, lekker weer en vriendinnen bij wie je jezelf kan zijn!
Rieneke: Bloggen, mensen van wie ik houd en muziek.

DRIE FAVORIETE QUOTES
Klaske: Als eerste: Keep your head up, God gives His hardest battles to His strongest soldiers. Ik put heel veel kracht uit deze quote! Als tweede: Memories are the key not to the past, but to the future. Dit helpt me om niet aan mijn nare herinneringen te denken, maar aan de toekomst! En als laatste nog een Nederlandse: Vandaag is niet gisteren. En ook niet morgen. Vandaag is nu! Dit helpt me om bij de dag te leven en te genieten van wat elke dag mij geeft!
Rieneke: Creativity is messy and I am very creative. Dat is mijn excuus voor hoe ontzettend chaotisch mijn kamer is. Ik ben best wel perfectionistisch, maar echt mijn kamer is een enorme bende. Perhaps okay will be our always. Ja het is een quote uit een film, maar ik kan elke keer bijna huilen als ik het weer hoor. Het heeft iets liefs, iets speciaals in de relatie van Augustus and Hazel. Yeah there are days that we all feel like we're messed up. But the truth is that we're all diamonds in the rough. Dit is een quote uit Gold van Britt Nicole. Haar liedjes zijn echt heel erg mooi en je kan er steun aan hebben. Deze quote geeft ook steun aan mij.



DRIE FAVORIETE VAKANTIEBESTEMMINGEN
Klaske: Frankrijk, Italië en Zeeland!
Rieneke: Polen, Engeland en Zeeland.

DRIE DINGEN DIE IK DIT JAAR WIL DOEN
Klaske: Heel veel longboarden, lekker bloggen en genieten van het leven!
Rieneke: Ik wil mijn rijbewijs halen, veel bezig zijn met bloggen en leuke dingen doen met allerlei lieve mensen.



Dit was de tag alweer! We taggen niemand, maar zijn wel benieuwd naar de drie dingen die jij dit jaar wil doen! Dus laat dat vooral even weten in de reacties!

Bron foto's: Pinterest, Google. www.emmathings.nl 

You Might Also Like

15 reacties

  1. Niet te geloven, ik heb deze tag ook al klaar staan voor aanstaande zondag en ik had jullie getagd, haha. Leuk om hem te lezen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om die foto maar oké omdat jullie het zijn xooxoxo ;) luf joeee<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zou emotioneel worden als ik mezelf zo zag op een geweldige blog ;) luf joe twee♥

      Verwijderen
  3. Naomi van Littlekeysofhappiness is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aaawh zo lief!!! (normaal mag ik van mezelf niet meerdere uitroeptekens gebruiken achter elkaar maar dit is een uitzondering ;)). En nog bedankt Klaske dat je me genoemd hebt! ♥♥♥

      Verwijderen
  4. Leuke tag! En veel voor mij nog onbekende blogs, even een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Gelukkig is het zomer en kunnen we weer lekker geniet van (veel) aardbeien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag hè! Ik heb 'm pas geleden ook gedaan. En die bloggers zijn ontzettend leukk <3

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!