A Cousins Week #1

18:00

Vanaf vandaag introduceren wij een nieuwe rubriek op onze blog. Elke zondag zal er nu een weekoverzicht van een van ons online komen. En aan mij de eer om te beginnen. Dus kijk je mee naar mijn week?




MAANDAG 


Op maandagochtend bleef ik lekker lang in bed liggen. Ik las blogjes op de laptop en genoot van mijn vakantie,


Ik ontbeet met een  wit bolletje en een kopje thee, lekker!


Ik ging samen met mijn moeder even Breskens in. Ik kocht alleen een concealer bij de Kruidvat. Ook aten we nog een lekker ijsje.


's Middags ging ik nog even naar het strand en zwom in de zee. Ik had het alleen vreselijk koud en voelde me niet zo lekker. Dus ging ik terug naar het vakantiehuisje om even een lekker warm bad te nemen en dat was heerlijk!


's Avonds ging ik lekker longboarden langs het strand. Echt super! Ik zou hier wel willen wonen. Het is zo mooi!

DINSDAG


Op dinsdagochtend deed ik niet zoveel. Ik lag in bed. Las blogs en keek youtubefilmpjes. Hier zie je dat ik de shoplog van Chantal keek.


In de middag ging ik samen met mijn moeder naar Oostburg. Overal stonden van die gekleurde fietsen, zo leuk! En ik heb niks gekocht, best goed, want des te eerder een nieuwe laptop! Wel was ik even teleurgesteld. Ik zag dr. Martens voor de helft van de prijs! En natuurlijk waren ze er weer in alle maten, maar niet in 36. Balen. 's Avonds blogde ik wat en skypete ik met Rieneke. Niet echt een bijzondere dag dus.

WOENSDAG



Op woensdag deed ik al helemaal niks, haha. Ik hield een pyjamadag aangezien het regende en ik niet zoveel zin had om zeiknat te regenen op het strand. Ik had sowieso geen zin om naar buiten te gaan. Ik heb wat geprobeerd met HTML. Ik vond het nog best lastig, maar met google en andere blogs kwam ik er wel uit. Ik hoop dit zo door te zetten!

DONDERDAG


Op donderdag ging ik met mijn ouders, broer en broertjes naar Gent. Ik vond het echt een supermooie stad! Met mijn moeder heb ik nog geshopt. Helaas niet zo lang, want mijn broertjes zijn er niet zo dol op (zacht uitgedrukt, eigenlijk haten ze het). Toch heb ik een aantal leuke dingen gekocht bij de H&M. Jullie zien het vanzelf voorbij komen!



VRIJDAG


Op vrijdag was het heerlijk weer en dus tijd om aan het strand te liggen! Op een handdoekje was ik hard bezig met mijn doelen voor juli (namelijk 6 boeken lezen). 's Avonds maakte ik een strandwandeling met mijn moeder en het was super! Het geluid van de zee, het zand aan je voeten, het uitzicht. Ik vind het geweldig.




ZATERDAG


Op zaterdag was het ook geweldig weer. Mijn oom en tante en nichtjes en neefje kwamen. Samen met hen aten we appeltaart (het was lekker!) en gingen we naar het strand. Ik longboardde nog een stuk langs het strand en las een boek in de tuin. 



Dit was mijn week! Het was een heerlijke week, waarin ik lekker uit kon rusten, maar ook leuke dingen deed! Hoe was jouw week? Vertel het me in de reacties!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Yay zo leuk! Die gekleurde fietsen zijn superschattig en longboarden langs het strand is GOALSS ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk overzicht, van die gekleurde fietsen zijn zo leuk!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!