Over mijn favoriete blogs en youtubekanalen

18:00

Op het moment dat ik dit schrijf regent het buiten (waarom?!) en zit ik in mijn pyjama op een bed onder de deken achter een laptop. Ik vind het voor een dagje (of twee kan ook nog) wel prima, maar dit hoeft van mij niet de hele vakantie te duren. Helaas heb ik daar niks over te zeggen en het enige wat ik kan doen, is er het beste van maken. En dat ga ik vandaag dan ook maar doen. Ik deel namelijk mijn favoriete blogs en youtubekanalen met jullie. Voor als je je verveelt. Voor als het regent. Maar ook voor als je het heel druk hebt. En de zon schijnt. 


Terwijl ik onder die deken zit, vind ik het heerlijk om de blog van Arjanne te lezen. Ze schrijft zo leuk. Haar foto's zijn mooi. Ik vind haar hele blog gewoon geweldig. Als je haar blog nog niet kent, neem dan zeker een kijkje, want het is het waard!

Ik bedoel, deze foto's! 
Ook de blog van Lisa lees ik met veel plezier. Haar artikelen zijn heel divers en dat is nu net wat ik leuk vind. Ze heeft ook een hele mooie lay-out, waar ik stiekem wel een beetje jaloers op ben. Haar artikelen zijn leuk geschreven. En ja, wat moet ik er nog meer over zeggen? Haar blog is gewoon heel leuk!


De blog van Chantal mag zeker niet ontbreken op mijn lijstje. Ik vind het superleuk om haar creativiteit te zien. Ze kan zo goed tekenen! Ook haar outfits vind ik geweldig. En haar foto's. En alles. Het is gewoon een feestje om haar blog te bezoeken!


En er zijn nog een heleboel andere blogs, die ik graag lees. Waarbij er een glimlach op mijn gezicht verschijnt als ik ze bekijk. Waar ik een gilletje geef als ik een nieuwe blogpost in mijn Bloglovin' zie (Oké, dat is misschien wat overdreven). Maar die bewaar ik tot een andere keer.

Ik vind het ook heerlijk om lekker youtubefilmpjes te bekijken. Ik moet toegeven dat er tijden zijn geweest dat ik dat meer deed. Nu ga ik toch sneller bloggen of blogs lezen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik nog steeds een aantal favoriete kanalen heb.

Allereerst vind ik het vlogkanaal van Rhoda erg leuk. Ik kijk het nu al best wel een poos en ik vind het heel interessant wanneer ze vertelt over haar opleiding. Ook vind ik haar spontaniteit erg leuk om te zien. Ze heeft vaak vlogs rond de 10 minuten en dat vind ik persoonlijk fijn. En haar foto's zijn belachelijk mooi. Zeker een aanrader wat mij betreft!

Het kanaal van Diana kennen jullie waarschijnlijk wel. Dit is ook een van mijn favoriete kanalen. Ik vind haar kledingstijl erg leuk. Maar wat voor video ze ook maakt, ik bekijk het met veel plezier. Ze steekt tijd in haar video's en dat merk je als kijker ook goed. Mocht je haar nog niet kennen, klik dan nu direct op de link. Ik beloof je dat je geen spijt gaat krijgen.


Dit waren een aantal van mijn favoriete blogs en youtubekanalen. Laat me weten wat jouw favoriete blogs/kanalen zijn, dan ontdek ik misschien ook wel weer nieuwe. Voor als het de hele zomervakantie blijft regenen. Dat hoop ik niet natuurlijk, maar nieuwe kanalen en blogs ontdekken blijft leuk.

Bron foto's: http://askyfullof-stars.blogspot.nl/, www.cestlisa.nl, www.blamethefireworks.com en www.disfordazzle.nl

You Might Also Like

2 reacties

  1. Jaa allemaal leuke mensen en leuke blogs/YouTube kanalen<3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woow, nogmaals *wow* dat ík ertussen sta :) De blogs van lisa en chantal zijn ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!