Spam je blog of stel je voor!

18:00

Vandaag heb ik een iets ander artikel dan normaal voor jullie. Vandaag mogen jullie namelijk spammen. Iets wat ik anders niet zo waardeer, maar vandaag is een uitzondering!




Ik blog nu al een tijdje samen met Rieneke. En het gaat goed! De samenwerking voorloopt voorspoedig en we zien de statistieken omhooggaan. En dat maakt Rieneke en mij heel blij. Elke keer als we een aantal pageviews zien, waar we van ondersteboven zijn, whatsappen we elkaar. En die gesprekken gaan ongeveer zo:

Klaske: Heb je de statistieken van vandaag al gezien?
Rieneke: Jaaaaa, zo veel!
Klaske: Ja, ik ben er zo blij mee! Ik word helemaal happy als ik het zie.
Rieneke: Ik ook!
Klaske: Yaaay. Zo blij dat we begonnen zijn met bloggen!
Rieneke: Jaaa!



Oké. Ik hoop dat jullie nu doorhebben hoe blij jullie ons maken. Elke pageview zorgt ervoor dat we een lach op ons gezicht krijgen. Elke reactie zorgt er nog steeds voor dat ons hart een sprongetje maakt. Ik ben zo blij dat Rieneke en ik samen zijn gaan bloggen. Het zorgt ervoor dat ik me blij voel. Ik kan oprecht zeggen dat bloggen een van de beste keuzes van mijn leven (tot nu toe) is.

Maar nu over tot de spam! We zijn namelijk heel benieuwd wie er achter de pageviews zitten. Ben jij een blogger? Laat je blog dan achter in de reacties en vertel wat over jezelf! Ben jij geen blogger? Stel jezelf dan even voor in de reacties. Ook al laat je misschien nooit reacties achter. Wij zijn benieuwd naar jou! Jullie zorgen ervoor dat we plezier in het bloggen hebben. Nee, het gaat niet om de pageviews, maar het is wel heel erg leuk om te zien dat je schrijfsels gelezen worden. Natuurlijk is het voor anderen ook leuk om door de reacties te scrollen en nieuwe blogs te ontdekken!


Dus: spammen maar! Ik lees de reacties met heel erg veel plezier (en als ik je blog leuk vind, volg ik je met mijn persoonlijke account op bloglovin'). Maar ook zonder blog vind ik het leuk om te weten wie je bent. Ik ben nu eenmaal nieuwsgierig aangelegd, hihi.

Laat alles wat je kwijt wilt in de reacties achter! Ook zouden we het heel leuk vinden als je onze blog volgt op Bloglovin' (Hij doet het weer!) En voor iedereen die dit leest: Heel erg veel virtuele knuffels van mij!




Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

7 reacties

  1. Haai, ik ben Ilse. Vriendin van Klaske. Rieneke ken ik ook een beetje, één keertje ontmoet en dat was super gezellig!! Ik ga na de vakantie naar 6vwo, maar daar wil ik nu niet over nadenken. Eerst lekker vakantie vieren.. Jullie moeten vooral door blijven gaan met bloggen, t is echt super leuk om te lezen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben Laura, een meisje die ontzettend graag fotografeert en dol is op reizen. Mijn blog: liefslaaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haya. Je m' appelle Alba. Ik begin net pas, maar hoop dat je wat er is toch wel kan waarderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om even te mogen spammen ;) Ik ben Eva, ik blog over alles wat ik leuk vind (in het begin vooral over nail art) op weheartpolish.blogspot.nl!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aw, het enthousiasme spat er vanaf bij jullie, tof om te zien! (: Ik ben dus Britt en ik blog op mijn kleine blogje Annebrittures. Het gaat over fotografie, lifestyle en fashion, de typische dingetjes, maar op mijn eigen manier. (: http://annebrittures.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik kom eigenlijk pas net jullie blog tegen dus ik speel een beetje vals, maar dit artikel heb je zo vrolijk en enthousiast geschreven dat ik ook maar even kom spammen! ;)
    Dus, hallo ik ben Babette en ik blog op Studiobabsie.wordpress.com ik blog hier over DIY, interieur en inspiratie, eigenlijk over van alles wat ik leuk vind! Maar leuk dat jullie samen bloggen, lijkt me leuk om het samen te kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat valspelen laten we gewoon toe hoor!;) Het is inderdaad heel erg leuk om samen een blog te hebben!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!