Telefoonhoesjes GSMpunt | Review

18:00



Een poosje geleden kregen wij allebei een telefoonhoesje opgestuurd van GSMpunt. GSMpunt is een webshop met allerlei accessoires voor bijna elke telefoon. Van hoesjes tot opladers ze hebben van alles. We hebben onze hoesjes nu een tijdje gebruikt en willen jullie vandaag vertellen wat we er van vinden! 



Rieneke:
Toen ik het kleine pakketje in de brievenbus vond was ik gelijk enthousiast. De combinatie van het uiltje met de stipjes maakt het heel erg schattig. Normaal houd ik daar niet zo van, maar nu vind ik het wel leuk. Er is ook plaats voor pasjes in het hoesje. Heel erg handig, want nu heb ik eindelijk een fijn plekje voor mijn OV-chipkaart. Ik reis buiten de vakanties zeker 5 dagen in de week dus is het makkelijk om je OV-chipkaart op een makkelijke plaats te bewaren. Doordat het hoesje bescherming bied aan de voor- en achterkant blijft mijn mobiel mooi. Het is tijdens YouTube video's kijken heel erg handig dat ik mijn mobiel makkelijk neer kan zetten zoals je op de foto kan zien.



Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de vouwlijnen een beetje kaal worden. De kleur gaat er af en het ziet er niet zo heel erg mooi uit. Dit soort hoesjes ben ik niet gewend dus ik heb tijdens het gebruiken vaak ruzie met het flapje waar de magneet in zit, omdat het een beetje in de weg zit. Ik lach mezelf ook vaak even uit met foto's maken, omdat het er best wel een beetje debiel uit ziet als ik die flap ook vasthoud.



We hebben een tijdje zitten snuffelen in de webshop. Ze verkopen er bijvoorbeeld voor de Samsung Galaxy A5 hele leuke hoesjes. Het is zeker de moeite waard om te kijken of ze ook een leuk hoesje voor jouw telefoon hebben.


Klaske:
Ik kwam thuis van vakantie en daar lag het langverwachte hoesje in een blauw doosje op me te wachten. Rieneke had haar hoesje al anderhalve week en ik was wel erg nieuwsgierig geworden. Gelukkig was het hoesje precies zoals ik het in gedachten had. Een stoere Britse vlag staarde me direct aan toen ik het pakketje openscheurde. Daar houd ik van! Het hoesje zit mooi stevig om mijn telefoon en doordat hij dichtgeklapt kan worden, is je scherm beter beschermd. Ook kan je er pasjes en geld in doen, wat ik persoonlijk erg handig vind. Als je even snel een boodschap gaat doen, hoef je niet je telefoon en portemonnee mee te nemen! Ook kan je je telefoon neerzetten, handig wanneer je bijvoorbeeld een filmpje kijkt.


Wel merk ik dat mijn hoesje na korte tijd al wat beschadigingen heeft. De vouwlijnen zijn duidelijk te zien, doordat ze wat kaler worden. Verder ben ik erg positief over dit hoesje. Ik vind dat hij er leuk uitziet, het oog wil ook wat! Maar daarnaast heb ik het idee dat mijn telefoon goed beschermd is. Dus hoef ik iets minder bang te zijn, wanneer mijn telefoon weer eens uit mijn handen glipt. Ook het vakje voor de pasjes vind ik ideaal!


Ik ben erg tevreden over GSMpunt. De site is overzichtelijk, de service is goed en voor elke telefoon hebben ze leuke hoesjes in hun assortiment. Wat mij betreft een aanrader!

Ben jij ook zo dol op leuke hoesjes? En welk hoesje heb jij om je telefoon?

Dit artikel bevat producten die wij hebben ontvangen van een bedrijf. Dit beïnvloedt onze mening niet.

You Might Also Like

0 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!