Top 5 onlinewinkels

18:00

Volgens mij zijn er heel veel mensen die graag online shoppen. Zelf vind ik het super fijn. Ik vind het heerlijk om lekker achter mijn laptop dingen te shoppen. Een aantal onlinewinkels zijn mijn favoriet. Die wil ik vandaag met jullie bespreken.




Bovenaan mijn lijst staat toch wel Sarenza. Ik bestel daar graag mijn schoenen. De site is overzichtelijk en het assortiment is breed. Sarenza heeft een heleboel verschillende merken. Ze hebben er ook mijn favoriete schoenenmerken Dr. Martens en Vagabond. Als je voor 14.00 uur besteld kan je ze de volgende dag al ophalen bij een DPD parcelshop zonder verzendkosten.

Deze schoenen heeft deze meid :)                                                       

Zoals jullie weten ben ik gek op H&M vooral de Divided collectie. Daarom is het ook niet zo raar dat ik ook via internet graag bij H&M bestel. Ik vind het fijn dat ze binnen elke categorie alles nog een keer verdelen in categorieën zodat je nog makkelijker kan vinden wat je zoekt. Ik vind het alleen jammer dat er wel verzendkosten aan verbonden zijn en je een aantal dagen moet wachten tot het binnen is.



Voor school moet ik vaak opzoek naar accessoires om een interieur helemaal af te maken. Vaak begin ik dan op Wehkamp. Ik ben verplicht om zoveel mogelijk van designmerken te gebruiken in mijn interieurvoorstel. Bij Wehkamp hebben ze daar een groot aanbod van. Ik bestel het dan natuurlijk niet echt, maar het is en blijft een fijne site. Als je naar de verzendkosten kijkt schrik je eerst even, maar eigenlijk is het niet raar, want ze verkopen hele grote producten. De kleine producten hebben natuurlijk ook lagere verzendkosten.



Voor portemonnees, tassen, riemen en accessoires kan je terecht bij The Little Green bag . Ze hebben er een heel breed assortiment. Zelf heb ik er al een portemonnee van byLouLou gekocht. Eigenlijk heb ik die voor mijn verjaardag gekregen, maar ik heb mijn portemonnee daar uitgezocht. byLouLou is trouwens ook een heel erg leuk merk. Ze verkopen er heel veel verschillende merken in verschillende stijlen. Het verzenden is gratis en als je voor 17.00 uur hebt besteld verzenden ze het dezelfde dag nog. Dat betekent dat het vaak de volgende dag al in huis is.



Afgelopen jaar kocht ik een nieuwe rugtas. Van Klaske kreeg ik de tip om op Gavetas te gaan kijken. Zij heeft haar tas daar ook vandaan. Ik nam een kijken en het was inderdaad een leuke site met dure, maar ook zeker goedkope tassen. De prijzen die op de site staan zijn al inclusief verzendkosten. Ook bij Gavetas geldt, voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis.



Ken jij deze onlinewinkels al? Heb je er al wel een besteld? Waar bestel jij graag? Of bestel je liever niet?

Bron foto's: Tumblr, Sarenza, Google, Wehkamp, The Little Green bag en eigen materiaal.



You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuke webshops! Als het op kleding aankomt blijft H&M mijn favoriet, vind het ideaal dat je pas hoeft te betalen na het passen en dus makkelijker kan retourneren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de een of andere manier ben ik niet zo van het online bestellen, wel leuk om op webshops te kijken, maar ik koop liever in de winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh cool zeg, niet alleen de standaardwinkels! En wauww die Vagabonds, ik ben jaloers! ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke webshops, eigenlijk heb ik hiervan alleen bij h&m echt eens iets besteld. De laatste twee kende ik niet eens. Klinkt heel leuk, ga zeker eens kijken!
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke webshops zijn het! Asos is mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!