Cousin talk #2 | Weer thuis en wat veranderingen

18:00


Vandaag is het weer tijd voor een kletspraatje. Ik wil jullie graag bijpraten over mijn vakantie en wat mij op het moment bezig houdt. Ook zal ik jullie vertellen over een verandering, die op onze blog plaats gaat vinden. Benieuwd? Lees snel verder!

Gisteren ben ik teruggekomen van vakantie. Waarschijnlijk weten jullie wel dat ik naar Zeeuws-Vlaanderen was. Het was erg leuk om twee weken op nog geen 5 minuten van het strand te verblijven. Ik heb heel veel gelongboard langs het strand en dat was zo lekker! Ook heb ik heerlijk aan het strand gelegen, in de zee gezwommen, een strandwandeling gemaakt en natuurlijk geshopt. Zeker een geslaagde vakantie!


Ik mis de zee nu wel. Het liefst had ik hem meegenomen naar huis, maar dat is helaas niet mogelijk. Waar we verbleven was het rustig op het strand en daarnaast was het ook nog eens het schoonste strand van Nederland! We waren omringd door Duitsers, het hele vakantiepark zat er vol mee. Je had bijna het gevoel dat je in Duitsland was. Overal fietsten ze met hun helmpjes op hun hoofden af en toe werd ik flink aangestaard als ik met mijn longboard langskwam.


Ik vind het nu ook wel heerlijk om weer thuis te zijn. Ik heb al m'n spullen (en vooral al mijn kleding) weer. Ik kijk echt nog met toeristenogen naar alles. Toen ik vanmorgen door IJsselmuiden en door Kampen fietste, zag ik ineens dat het best mooi was. Vooral in Kampen heb je heel erg veel oude dingen, maar ik kom er zo vaak dat ik niet eens zie hoe mooi het eigenlijk is. Waar vakantie al niet goed voor is!;)


Ik heb een paar dingen gekocht in de stad (onder andere nieuwe schoenen!), maar ging er vooral met een ander doel heen. Ik ben namelijk op zoek naar een baantje. De ervaring leert dat je daarvoor het beste in de winkel langs kan gaan en zo gezegd, zo gedaan. Ik ben in een heel aantal winkels geweest. Bij een aantal hadden ze niemand nodig, bij anderen hebben ze mijn nummer genoteerd en bij nog weer anderen heb ik net mijn CV ingeleverd. Ik hoop dat ik wat vind. Als dat het geval is, horen jullie dat natuurlijk direct.

Ik blog nu 3 maanden, waarvan 2 maanden (ongeveer) samen met Rieneke. Ik vind bloggen geweldig, maar er zijn wel een aantal dingetjes waar ik tegenaan hik. Zo gaat het de laatste paar weken weer wat minder met me, wat ervoor zorgt dat bloggen een beetje stress wordt. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ook willen Rieneke en ik graag kwalitatief goede artikelen plaatsen. We hebben dus besloten dat we elke dag bloggen wat te veel van het goede vinden. We gaan dus wat minder posten. Vanaf nu kan je elke dinsdag om 18:00 een artikel van Rieneke verwachten en elke zaterdag om 18:00 van mij. Op vrijdag proberen we zo vaak mogelijk een tag in te vullen. En A Cousins Week op zondag blijft ook doorgaan. Waarschijnlijk zullen we nog wel iets meer bloggen en dat is dan gewoon wanneer we zin hebben. Om op de hoogte te blijven van al onze posts kan je ons volgen op Bloglovin'!  Op deze manier kunnen we jullie voorzien van goede artikelen en het voor onszelf leuk houden.



Zo dat was mijn lange kletspraatje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en het begrijpen! Wat heb jij al gedaan deze vakantie?

Bron foto's: eigen materiaal, Google


You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat leuk dat je vakantie geslaagd was! En bloggen moet natuurlijk leuk zijn en het moet geen stress creƫren. liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay voor je geslaagde vakantie! Heul slim dat jullie het zo doen, na de vakantie krijg je het waarschijnlijk niet rustiger en bloggen doe je voor je ontspanning en moet geen stress opleveren! :) Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede beslissing dat jullie ervoor kiezen minder te gaan bloggen! En wat een prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!