Baby, I wanna walk with you | My Shoes

18:00


Schoenen. Naast een praktische functie (de hele dag op blote voeten lopen is niet zo fijn) zijn ze natuurlijk ook gewoon heel leuk. Ze kunnen je outfit net wat stoerder maken, denk bijvoorbeeld aan dr. Martens. Maar bijvoorbeeld hakken maken het weer heel vrouwelijk. En omdat ik ook dol ben op schoenen laat ik jullie vandaag mijn  meest gedragen schoenen zien.


Ik zal vast vertellen dat ik niet extreem veel schoenen heb. En dat ik ook niet een persoon ben, die op hakken loopt. Sterker nog, ik heb geen hakken. Ik loop vooral op goedkope schoenen (ik ben nu eenmaal een arme scholier met maar een klein beetje kleedgeld) en ben echt dol op gympen. Maar dat past nu eenmaal bij me.

Van Haren - 30 euro
Als eerste dit paar neppe dr. Martens. Als jullie ons al wat langer volgen, heb je deze al meerdere keren voorbij kunnen zien komen. Ik kocht ze voor 30 euro en heb er al een hele winter op gelopen. Niet slecht, al zeg ik het zelf. Ik wil ook heel erg graag echte, maar ik heb gewoon het geld niet. Ze zijn zo mooi, maar ook zo duur. Ik hoop dat ik tweedehands nog een keer goede kan vinden. Maar voorlopig voldoen deze schoenen ook prima.

H&M - 5 euro
Dan een paar schoenen dat jullie nog niet eerder hebben gezien. Namelijk neppe Clarks. Het was niet zo dat ik een geweldige behoefte had om clarks te hebben, maar vond het wel erg leuke schoenen. Iets anders dan wat ik normaal draag. Toen ik deze bij de H&M zag voor maar 5(!) euro kon ik ze niet laten liggen. Deze waren voor mij. Ik moet nog een beetje kijken waar ik ze bij draag, maar er komt vast en zeker nog een keer een outfit mee online!

Onbekend
Ik ben ook de bezitter van een paar sandalen. Ik moet bekennen dat ik eigenlijk bijna nooit sandalen draag. Ik vind deze wel heel leuk, daar ligt het niet aan. Ik ben geneigd om dichte schoenen te pakken. En als het heel erg warm is en ik niet naar school moet, loop ik vaak op die goedkope slippers. Terwijl sandaaltjes ook heel leuk zijn. Die moet ik gewoon vaker gaan dragen!

Van Haren - 12,90
Van gympen heb je nooit genoeg, dat is mijn motto. Ze lopen heerlijk en staan overal bij. Een broek, een rokje, een jurkje, het kan allemaal. Dit paar kon ik dus echt niet laten liggen. Op een of andere manier veroveren dit soort schoenen in een paar seconden een plekje in mijn hart. En als ze dan ook nog een leuke kleur hebben...

Van Haren - 15 euro
En zo zien dit soort schoenen er dus uit als ze iets te veel gedragen zijn. Ze vallen bijna uit elkaar van ellende, maar ik heb er heel erg veel plezier van gehad! Ze zijn van spijkerstof, wat direct weer een stoer tintje aan je outfit geeft. Ja, ik vind ze tof!

Sixty Seven via Zalando - 35,95
Het laatste paar schoenen waar ik graag op loop, zijn mijn platform sneakers. Ze zorgen er voor dat ik net een centimeter langer ben. Erg handig als je mijn lengte hebt. Daarnaast lopen ze ook gewoon heel lekker. En ze geven je outfit echt dat extra beetje, wat het soms nodig heeft. Toen ik net begon met bloggen, raakte ik niet uitgepraat over deze baby's en ik kan er nog steeds hele lofzangen over op hangen. Naast mijn neppe dr. Martens zijn dit toch echt wel mijn favoriete schoenen!

Zo dat was mijn gezwam over schoenen. Welke schoenen draag jij graag? Heb je net als ik een enorme liefde voor gympen of juist niet? Laat het me weten in de reacties!






You Might Also Like

1 reacties

  1. Hahaha wat een leuke foto's zeg! Die neppe clarks zijn zo leuk en voor dat prijsje gewoon heul veul liefde! Xo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!