Too Much Information TAG

18:00


Wij werden door Nienke getagd om de Too Much Information TAG te doen. Wij zijn de moeilijkste niet dus hebben wij voor jullie deze TAG ingevuld. We hopen wel dat jullie het niet te veel informatie vinden ;)


WAT DRAAG JE?
Klaske: Mijn oranje top (klik hier om er een outfit mee te bekijken), een wijd spijkerrokje en een blouse, die ik om mijn middel  heb geknoopt.
Rieneke: Een joggingbroek en een shirtje met kant. Het is vandaag echt minder fijn weer in Polen.

BEN JE WELEENS VERLIEFD GEWEEST?
Klaske: Ja.
Rieneke: Ja.

HOE LANG BEN JE?
Klaske: 1.63 m.
Rieneke: 1.74 m.

HOEVEEL WEEG JE?
Klaske: Ik vind het niet echt nodig om dit op internet te zetten.
Rieneke: Dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet.

HEB JE TATTOO'S?
Klaske: Nee, maar ik wil er wel graag een. Ik weet alleen niet of het er ooit van gaat komen. Mijn moeder heeft er een gruwelijke hekel aan haha.
Rieneke: Nee.



HEB JE PIERCINGS?
Klaske: Ik heb oorbellen.
Rieneke: Ik heb oorbellen.

OTP?
Klaske: *vraagt zich af wat OTP is*
Rieneke: Zoe Sugg (Zoella) en Alfie Deyes (PointlessBlog).

WAT IS JE FAVORIETE FICTIEVE TV KOPPEL?
Klaske: Dit is niet moeilijk. Dat zijn natuurlijk Augustus (Ansel Elgort) en Hazel (Shailene Woodley).
Rieneke: Tris (Shailene Woodley) en Four (Theo James), uit de Divergent serie! Ik kan er niet over uit hoe verschrikkelijk schattig ze samen zijn!


WAT IS JE FAVORIETE SERIE?
Klaske: Pretty Little Liars. Ik kan het weer kijken, yay!
Rieneke: Pretty Little Liars, ja ik ben lekker basic ;)

WAT IS JE FAVORIETE BAND?
Klaske: Switchfoot.
Rieneke: Hmm lastig.. Hillsong Young&Free en The Script denk ik.

WAT MIS JE?
Klaske: Ik mis een laptop en een spiegelreflexcamera. Ook mis ik mijn vriendinnen en Rieneke heel erg.
Rieneke: Niet zoveel eigenlijk.

WAT IS JE FAVORIETE LIEDJE?
Klaske: Op dit moment is het You Don't Know How Beautiful You Are  van Jon Foreman. Dat is de zanger van Switchfoot en dit is een van zijn solonummers. Ik krijg geen genoeg van dit liedje.
Rieneke: Het is niet een liedje van mijn favoriete artiesten, maar Till it hurts van Yellow Claw ft Ayden heeft een speciaal plekje in mijn hart.

HOE OUD BEN JE?
Klaske: Even denken hoor... 15, eh nee 16;)
Rieneke: Moet ik dat voor de 1000e keer vertellen? Ik ben natuurlijk 71!

WAT IS JE STERRENBEELD?
Klaske: Ik ben net een weegschaal. Ben op 24 september jarig namelijk, haha.
Rieneke: Ik ben nog net een Vissen.

WAT ZOEK JE IN EEN PARTNER?
Klaske: Hij moet lief zijn (ofcourse), heel veel kunnen praten (zodat ik niet telkens aan het woord ben), grappig zijn, lekker gek kunnen doen (dat heb ik nou eenmaal nodig), maar ook serieus kunnen zijn.
Rieneke: Lief, grappig, eigenwijs, slim en begripvol.

WAT IS JE FAVORIETE QUOTE?
Klaske: Hope is the only thing stronger than fear.
Rieneke: Creativity is messy and I'm very creative.



WIE IS JE FAVORIETE ACTEUR?
Klaske: Oh dit weet ik niet. Theo James vind ik heel leuk, maar bij Ansel Elgort smelt mijn hartje ook;)
Rieneke: Theo James. Hij laat mijn hartje smelten!

WAT IS JE FAVORIETE KLEUR?
Klaske: Ik heb niet echt een favoriete kleur. Ik vind alles mooi (bijna alles). Als ik echt moet kiezen, zeg ik bordeauxrood.
Rieneke: Verschilt echt altijd. Ik waardeer elke kleur wel. Op dit moment weet ik ook niet wat nou echt mijn favoriete kleur is.

HARDE MUZIEK OF ZACHTE MUZIEK?
Klaske: Harde, maar geen herrie.
Rieneke: De muziek mag hard staan, maar geen boemkeboem muziek.

WAAR GA JE NAARTOE ALS JE VERDRIETIG BENT?
Klaske: Mijn slaapkamer.
Rieneke: Mijn slaapkamer.

HOE LANG DOUCHE JE?
Klaske: Ik ben echt goed in snel douchen. Ik ben sneller dan mijn broer en broertje en dat zegt volgens mij een heleboel. Hoe lang ik er precies over doe ligt eraan of ik mijn haar was of niet. Ik sta maximaal een kwartier onder de douche en dat vind ik dan lang.
Rieneke: Meestal een kwartier, maar als ik uitgebreid wil douchen soms wel een half uur. In bad zit ik sowieso wel een half uur.



HOE LANG DOE JE ER OVER OM JE IN DE OCHTEND KLAAR TE MAKEN?
Klaske: Een half uur.
Rieneke: Ongeveer een half uur. Als ik ga douchen en haren wassen doe ik er een uur over.

BEN JE OOIT IN EEN FYSIEK GEVECHT GERAAKT?
Klaske: Nee.
Rieneke: Nee, gelukkig niet

WAT IS EEN TURN-ON?
Klaske: Een leuke kledingstijl!
Rieneke: Een bril vind ik echt heel schattig staan.

WAT IS EEN AFKNAPPER?
Klaske: Geen humor.
Rieneke: Als iemand gevoelloos is.

WAT IS DE REDEN DAT JE EEN BLOG BENT GESTART?
Klaske: Ik wilde het al heel lang, zocht afleiding en wil graag mijn passies met de wereld delen.
Rieneke: Om mijn passie voor interieur, fashion en schrijven te delen.

HEB JE ANGSTEN?
Klaske: Ja.
Rieneke: Ja, iedereen heeft angsten.

WAT HEEFT JE VOOR HET LAATST AAN HET HUILEN GEMAAKT?
Klaske: OkƩ, dit is de too much information tag. Ik voel me een beetje verdrietig door verschillende redenen en omdat ik nu niet zo lekker in mijn vel zit en daar moest ik om huilen.
Rieneke: Mijn maandelijkse vrouwenprobleem :(

WAT WAS DE LAATSTE KEER DAT JE ZEI DAT JE VAN IEMAND HOUDT?
Klaske: Gisteren,
Rieneke: Vandaag.


WAT IS DE BETEKENIS ACHTER DE NAAM VAN JE BLOG?
Klaske: Volgens mij kan Rieneke dat perfect uitleggen.
Rieneke: We zijn nichtjes die schrijven over onze 'wereld'(, de dingen die ons aanspreken).

WAT IS HET LAATSTE BOEK DAT JE HEBT GELEZEN?
Klaske: Voor nu of altijd van Jeanette Molema. Dat is familie van ons. Wel ver, ze is een nicht van onze moeders.
Rieneke: Insurgent, ik ben gek op dat soort series.

WAT IS DE LAATSTE SERIE DIE JE HEBT GEZIEN?
Klaske: Flikken Maastricht, haha Rieneke en ik kijken echt dezelfde series.
Rieneke: Flikken Maastricht, dat is overigens mijn favoriete Nederlandse serie.

WIE IS DE LAATSTE PERSOON WAAR JE MEE HEBT GEPRAAT?
Klaske: Mijn vader.
Rieneke: Mijn moeder, we hadden het over de chocola die we vorige week kochten en echt heel vies was.

WAT IS DE RELATIE TUSSEN JOU EN DE LAATSTE PERSOON DIE JE EEN BERICHT HEBT GESTUURD?
Klaske: Dat was naar Emma.
Rieneke: Dat was in de groepsapp met mijn vriendinnen van de middelbare school.

WAT IS JE FAVORIETE ETEN?
Klaske: Pizza!
Rieneke: PIZZAAAAAAAAAAA!


WAAR WIL JE NOG GRAAG NAARTOE?
Klaske: Amerika en Engeland. Oh jongens, ik ga in oktober naar Londen!
Rieneke: Amerika en Australiƫ

WAT IS DE LAATSTE PLAATS WAAR JE WAS?
Klaske: Beneden aan tafel, omdat we gingen lunchen.
Rieneke: Aangezien dit de too much information TAG is kan ik wel vertellen dat, het de wc was.

HEB JE EEN CRUSH?
Klaske: Misschien wel :)
Rieneke: Wie weet ;)

WAT IS DE LAATSTE KEER DAT JE IEMAND HEBT GEKUST?
Klaske: Ik heb geen idee, oeps.
Rieneke: Echt gekust is 3 jaar geleden denk ik. Gewoon 3 zoenen was denk ik mijn tante.

WAT WAS DE LAATSTE KEER DAT JE JE BELEDIGD VOELDE?
Klaske: Ook dit weet ik niet exact meer.
Rieneke: 2 weken geleden denk ik.

WELKE INSTRUMENTEN SPEEL JE?
Klaske: Ik speelde als klein meisje blokfluit. Nu speel ik geen instrument meer.
Rieneke: Geen, ik ben niet zo muzikaal

WAT IS JE FAVORIETE SIERAAD?
Klaske: Ik heb geen favoriet sieraad.
Rieneke: Mijn horloge.

WAT IS DE LAATSTE SPORT DIE JE HEBT GEDAAN?
Klaske: Als longboarden een sport is: longboarden. En anders weet ik het niet meer. Zegt heel veel over hoeveel ik sport.
Rieneke: Hardlopen.


WAT IS HET LAATSTE LIEDJE DAT JE HEBT GEZONGEN?
Klaske: Op dit moment probeer ik mee te zingen met Your Love Is Enough van Jon Foreman.
Rieneke: Net toen ik de vraag over mijn favoriete liedje beantwoordde zong ik Till it hurts.

WAT IS JE FAVORIETE OPENINGSZIN?
Klaske: Ik zou het echt niet weten.
Rieneke: Geen idee

HEB JE DIE OPENINGSZIN WELEENS GEBRUIKT?
Klaske: Nee.
Rieneke: Nee, want ik heb geen openingszin

WAT IS DE LAATSTE KEER DAT JE HEBT GECHILLT?
Klaske: Net wat je chillen noemt!;) Ik chill nu met laptop op bed. Maar met vrienden is nu 3 weken geleden denk ik. Bij het zwembad.
Rieneke: Dat was voor de vakantie met een paar vriendinnen en een vriend uit mn klas. We waren toen trouwens bij de mac.


AAN WIE GEEF JE DE TAG DOOR?
Klaske: Aan de leukste en liefste Emma, oftewel Emma van EmmaThings!
Rieneke: De allerliefste EmmaThings. Ik krijg waarschijnlijk commentaar dat ik haar niet zo mag noemen, maar daar moet ze maar mee leven.

Nu hebben we geen vingers meer over na al dat getyp. Wat volgens jou een echte turn-on? Wat is een afknapper? Wat is de laatste plaats waar je was? Wat is je favoriete sieraad?

Bron foto's: Google en Pinterest

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ouwe oma Rieneke vergeet hoe ze me moet noemen??! Loveyouu. Superleuk om te lezen en thanks voor het taggen :)) Xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, op mijn leeftijd word je een beetje vergeetachtig! Loveyouutweee! Graag gedaan mevrouw!

      Verwijderen
  2. Leuk ingevuld lieve Rieneke en Klaske! Mag ik met jullie mee naar Amerikaa? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!