Addicted To Pinterest

18:00

Ik heb een probleem. Wat dan? Hoor ik je al denken. Sinds ik zelf heel actief ben geworden op Pinterest, ben ik verslaafd. Elke dag pin ik er op los. Krijg ik bomvol inspiratie. Stuur ik leuke plaatjes door naar Rieneke of Emma. En word ik hebberig. Want dat ene longboard wil ik ook nog wel (ik bedoel dan kan je afwisselen, nog leuker toch?). En die schoenen...


Ik vind Pinterest echt geweldig leuk. Eerst had ik een account met een ander e-mailadres. En zocht ik snel voor plaatjes voor in een blog. Want je gaat toch niet pinnen? Daar heb je je pinpas voor. Op een zaterdag, nu een aantal weken geleden, maakte ik een serieus account aan. En ik begon te pinnen. En dat was niet eenmalig. De dag erna weer. En de dag daarna...


Ik heb een aantal borden. Op fashion staat het meeste (vind je het heel gek?). Maar ook mijn bord met quotes wordt steeds voller. Ook heb ik nog een aantal borden waarop ik nog niet zoveel gepind heb, maar dat gaat zeker nog gebeuren!



Ik vind het heerlijk om lekker rond te kijken en te zien wat de mensen die ik volg pinnen. En het vervolgens zelf ook te pinnen als het me aanspreekt. En stiekem vind ik het ook heel leuk dat in mijn bio nu thecousinsworld.nl staat!


Ik kan me geen leven zonder Pinterest meer voorstellen (Oh, zo erg dit). Maar wel heel erg waar... Tja, dit is dus een verslaving. Maar geen slechte. Vind ik tenminste. Altijd beter dan verslaafd aan drugs of alcohol, toch? Ik heb nog wel een aantal verslavingen. Instagram, bloglovin' en onze blog staan namelijk naast Pinterest. Zodra het schade gaat aanrichten, verwijder ik het;) Maar dat gaat niet gebeuren. Voorlopig pin ik er nog vrolijk op los. En het handige is, dit kan ook als je geld op is!


Ben jij ook ergens verslaafd aan? En waaraan dan? Laat het me weten in de reacties! En natuurlijk kan je Rieneke en mij volgen op Pinterest! 

Bron foto's: Pinterest



You Might Also Like

2 reacties

  1. Jaaa pinterest is zo verslavend vooral als je 't op je telefoon hebt! Je blijft maar pinnen.... :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het een tijdje fanatiek gebruikt, maar tegenwoordig kijk ik er alleen nog als ik echt inspiratie nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!