Q&A | Stel je interieurvraag

12:30


Even snel een korte blogpost tussendoor...

Binnenkort wil ik in een blogpost vragen over interieur beantwoorden. Natuurlijk heb ik daar wel vragen voor nodig. Het mogen allerlei vragen zijn. Je zit misschien wel met een probleem in je huis. Misschien ken je wel iemand die een interieurprobleem heeft. Het mogen ook vragen zijn over trends. Je mag ook iets vragen over mijn persoonlijke voorkeuren. Bedenk een leuke vraag en stel het. Het lijkt mij heel erg leuk om jullie vragen te kunnen beantwoorden.



Je vraag kan je in de reacties stellen, maar als je liever een mailtje stuurt kan dat naar mijn mailadres: rienekesworld@gmail.com. Ook mag je een vraag via Twitter of Instagram stellen. Er zijn geen gekke of domme vragen, dus schroom niet om een vraag te stellen.

Wat is jouw interieurvraag? Ik ben benieuwd naar jullie vragen!

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

0 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!