Dromen over een eigen plekje

18:00

Volgend jaar is het dan eindelijk zover. Ik ga studeren! Als ik mijn diploma haal natuurlijk, maar daar ga ik wel vanuit. Ik weet al precies welke studie het gaat worden: communicatie in Ede. Dat betekent wel dat ik op kamers ga wonen, want de treinverbinding vanuit mijn woonplaats naar Ede is niet echt geweldig (zacht uitgedrukt). Vandaag droom ik over mijn eigen plekje en dan vooral over hoe dat plekje eruit gaat zien!




Ik weet dat het vroeg is, maar dromen mag. Toch?! Als vanaf dat ik een klein meisje was, leek het me enorm leuk om op kamers te gaan. Aan de andere kant leek het me ook wel een beetje eng en misschien is het dat nog steeds wel. Maar ik ga er niet over inzitten, want daar bereik ik niks mee. Ik heb er namelijk ook vooral heel veel zin in. Straks heb ik een kamer, die ik helemaal opnieuw in kan gaan richten (hoe leuk?!) en die gewoon echt van mij is (nou ja, gehuurd dan). Ik heb al een beetje bedacht wat ik in mijn kamer wil. Ja, ik ben er op tijd bij, haha. En natuurlijk ga ik Rieneke om advies vragen als ik definitief een kamer heb!




Het lijkt me enorm tof om een bed met gordijnen ervoor te hebben. Hoe knus is dat?! Het liefst zou ik dan ook een kast onder mijn bed willen, want dat bespaart ruimte. En aangezien ik er niet van uitga dat ik een megagrote kamer ga huren is dat toch wel makkelijk!



Ook lijkt het me erg handig om een bureau te hebben waar je op planken of op een andere manier ook nog spullen kwijt kan. Ik ben nu eenmaal iemand die altijd veel spullen heeft, maar ik vind wel dat mijn bureau niet te vol moet worden, want dan ben ik het overzicht kwijt. Ik vind het onderste bureau erg leuk, omdat het er superleuk uitziet en je ook veel kwijt kan! Het bovenste bureau vind ik ook erg tof.


Deze krukjes kwam ik tegen op Pinterest. Ik vind ze zo leuk!


Voor mijn kleding lijkt een kledingrek waar je op twee verschillende niveaus kleding aan kunt hangen me erg fijn. Ik heb nu ook al een kledingrek, maar merk dat het er allemaal niet aan kan. Of dat aan de grootte van mijn kledingrek of aan mijn hoeveelheid kleding ligt, laat ik even in het midden.

Dit was globaal een beetje wat ik voor mijn studentenkamer in mijn hoofd heb. Denk jij al na over hoe je je kamer later in wil richten? Of houd je je daar helemaal niet mee bezig? En lijkt het je leuk om te zien hoe mijn slaapkamer eruit ziet?

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

2 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!