I Love Summer TAG

18:00

Op de blog van Dagmar zagen we de I Love Summer Tag. En wij houden van de zomer. Zeker als het zo lekker weer is. Dus vandaag vullen wij hem voor jullie in!




WAT IS JE FAVORIETE IJSJESSMAAK?
Klaske: Watermeloen! Zo lekker.
Rieneke: Dat is echt zo moeilijk. Ik doe vaak een combinatie van iets met chocola en een frisse fruitsmaak. Mijn favoriete combinatie is Oreo en Watermeloen.

WELKE KLEDINGSTUKKEN VIND JIJ 'S ZOMERS ONMISBAAR?
Klaske: Een heerlijk luchtig jurkje! Slippers en bandana's natuurlijk (al draag ik die het hele jaar door).
Rieneke: Alles wat lekker luchtig valt. Van shorts tot rokjes tot maxidresses. Als het maar lekker luchtig is.



WAT IS JE FAVORIETE ZOMERSE DRANKJE?
Klaske: Ik vind heel veel lekker, maar als ik moet kiezen, ga ik voor Sprite. Gewoon zo lekker!
Rieneke: Ik vind een limonade met ijsklontjes heerlijk. Ik een restaurant bestel ik vaak Ice Tea dat is ook heel erg lekker.

WAT IS JE LIEVELINGSACTIVITEIT 'S ZOMERS?
Klaske: Op het strand liggen en in de zee zwemmen! En een boek lezen natuurlijk!
Rieneke: In de zon met een boek en af en toe het water in! Ik vind het ook heel erg leuk om SummerBreak te kijken, het is een serie over jongeren uit LA die samen een leuke zomer hebben voor ze naar college gaan.


HOE ZIET JOUW ZOMERSE MAKE-UPLOOK ERUIT?
Klaske: Heel simpel, concealer, poeder, wenkbrauwen, mascara, beetje blush en lippenbalsem. Mijn standaard make-uproutine eigenlijk.
Rieneke: Basic. Concealer, poeder, blush, wenkbrauwen, mascara en wat op mijn lippen. Hetzelfde als Klaske dus.

WAT IS JE FAVORIETE ZOMERLIEDJE?
Klaske: Lastig. Ik vind Let It Out van Switchfoot wel heel zomers. Ik krijg er in ieder geval een zomergevoel van.
Rieneke: Hmm moeilijk, ik luister veel liedjes gewoon het hele jaar door, maar ik krijg bij This Is Living van Hillsong Young&Free ft. Lecrae echt een zomers gevoel! Eigenlijk bij het grootste deel van het album!


WELK ZOMERS GERECHT EET JE HET LIEFST?
Klaske: Geen idee, haha. Lekker patat na een dag in de zee te hebben gezwommen, vind ik toch wel erg lekker!
Rieneke: Ik vind rabarber heel erg lekker. Mijn moeder maakt er vaak een moes van, echt heel erg lekker.

WAT IS JOUW ULTIEME ZOMER DO IT YOURSELF?
Klaske: Ik vind het in de zomer heerlijk om armbandjes te knopen. Misschien maak ik daar nog wel een DIY van!
Rieneke: Zomer of winter, ik vind collages maken erg leuk! Knippen en plakken of op Photoshop op mijn laptop.

WAT VOOR GEURTJES DRAAG JE 'S ZOMERS?
Klaske: Frisse geuren.
Rieneke: Overdag vaak zoetige en frisse geuren. Als ik 's avonds weg ga toch wel een zwaardere geur.

WELKE PLANNEN HEB JE VOOR DE ZOMER?
Klaske: Ik ga twee weken met mijn ouders naar Zeeland. Ook werk ik nog twee weken (als jullie dit lezen, heb ik er een gehad) en ga ik tienertouren met die lieve nicht van mij! En dan ga ik Emma weer zien en daar heb ik zoveel zin in!
Rieneke: Vakantie naar Polen, afrijden, tienertouren en veel met vriendinnen doen! Kortom hele leuke dingen. Ik heb super veel zin en de vakantie. Ik kan echt niet wachten om heerlijk in Polen te zijn en spelen met mijn nichtje en neefjes. Mijn jongste neefje heb ik nog nooit gezien dus dat lijkt mij heel erg leuk!


En dit waren de antwoorden op de vragen! We taggen dit keer niemand, maar je mag hem natuurlijk altijd overnemen! Wat is jouw favoriete ijsjessmaak? En geniet je ook zo van de zomer?

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

3 reacties

  1. Aah zo leuk dat je naar Polen gaat Rieneke, heeel veel foto's maken hihi! EN JAAAAA HET IS VAKANTIE ASDFLJASDFJA;FJ;A<333

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa!! Ja ik ga heel veel foto's maken! VAKANTIE YAY

      Verwijderen
  2. Leuk ingevuld! Wat tof van die vakantie!
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!