A Cousins Week #3

18:00

Ja, vandaag mag ik jullie weer meenemen in mijn week! Een relaxte vakantieweek, waarin ik niet zo heel erg veel deed. Maar dat mag ook in de vakantie, toch?! Wil je weten wat ik deed? Lees dan snel verder!




Ik moet eerlijk toegeven dat ik het zielig voor jullie vindt om mijn hele week te bekijken per dag en dan telkens een heel saai verhaal te moeten lezen. Zo van: Het was zondag. Ik verveelde me. Ik las een boek. Ik lag op bed. Ik was chagrijnig. En ik liep in mijn joggingbroek door het huis en at chocolade. Oké, hier houd ik mee op, want zo ga ik het niet doen. Ik laat mijn hoogtepunten van mijn week zien (waren er hoogtepunten? Ja die waren er) en vertel er een leuk verhaaltje bij. Dit keer doe ik het dus even niet per dag, want de hele dag in je pyjama in je bed liggen is nou niet echt fotogeniek. Ik bedoel: ik in mijn pyjama ben niet fotogeniek. Laat ik beginnen!

Excuus voor de afschuwelijke kwaliteit, toen ik bedacht dat ik nog een foto wilde maken,
 was er geen goed licht meer. Oeps. 
Dit was de week waarin ik een journal begon. Ik zag overal leuke foto's en ik vond dat ik het ook moest doen. Dus begon ik vol goede moed. En ik vind het onwijs leuk! Ik heb nou niet echt geweldige tekenskills, maar het viel me alles mee. De binnenkant krijgen jullie nog een andere keer te zien, haha. En dat leuke notitieboekje komt van de Wibra!


Deze week stond in het teken van opruimen. Mijn moeder mestte heel de zolder uit en aangestoken door het opruimvirus begon ik al mijn oude poppenspullen uit te zoeken. Een wiegje, een kinderwagen, een wasrek, een maxicosi, een heleboel poppen, je kunt het zo gek niet bedenken of ik had het. Een deel van mijn rotzooi ga ik een keer verkopen op een rommelmarkt. Een deel staat op Marktplaats (wie wil er nog een houten poppenwiegje?) en een deel bewaar ik. Daar heb ik te veel leuke herinneringen aan.        


Ook relaxte ik deze week heel veel. Dat ziet er zeg maar zo uit: een of andere lelijke outfit, bed, laptop, muziek en boek. Perfect! Al moet ik zeggen dat ik nu wel een beetje klaar ben met al dat relaxen. Maar omdat iedereen op vakantie is of niet kan of te ver weg woont, heb ik geen keuze. Zo ga ik in ieder geval wel relaxt het nieuwe schooljaar in. Hoop ik dan.


Ik kreeg een nieuw matras! Eindelijk na heel lang uitstellen, kwam het ervan. Ik ging naar zo'n matraswinkel om een matras uit te zoeken. En dan komt kleine Klaske weer naar boven. Ik krijg dan echt oprecht zin om van matras op matras te ploffen en te springen en koprollen te maken. En als ik dan moe ben op het lekkerste matras in slaap te vallen. Zoals je waarschijnlijk wel begrijpt, heb ik dát niet gedaan. Ik zocht wel een fijn matras uit, die ook nog eens uit de outlet kwam. En hij ligt perfect!


Het regende. Niet echt een hoogtepunt. Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat getik op mijn raam, maar nu kan ik niet naar buiten zonder zeiknat te regenen en dat waardeer ik niet zo. Maar ach, over een paar dagen is het vast weer over.


En ik at pizza! Op zaterdag was mijn broertje jarig, hij werd 14. En dus aten we pizza. Wat ik absoluut geen straf vond. Er kwam helaas bijna geen visite. Mijn broertje is natuurlijk ook midden in de vakantie jarig en dus zijn we dat wel gewend. Ook is de kant van mijn moeder redelijk groot en is het echt onmogelijk om op iedereens verjaardag te komen. Maar mijn broertje had een leuke dag (hij kreeg een nieuwe telefoon, dan is het al snel goed) en daar gaat het om!

Zo. Dat waren mijn hoogtepunten van deze week. Wat heb jij deze week gedaan? En ben jij ook zo dol op pizza?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Gefeliciteerd nog met je broertje! Lekker relac weekje heb je gehad en jaa, pizza is heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm...pizza! Wat is jullie lay-ou mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!