My Goals For July

18:00

Het is eindelijk juli! De maand waarin het vakantie is en waarin ik wil beginnen met een nieuwe serie: My Goals. Ik weet dat al heel veel bloggers dit doen, maar vind het gewoon zo leuk. Dus begin ik er ook mee! En aan het eind van de maand kunnen jullie natuurlijk lezen hoe het gegaan is. Of ik gefaald heb of juist niet. Benieuwd naar mijn doelen? Lees dan verder!



Heel erg veel longboarden
In juli wil ik heel erg veel longboarden. Ik heb nu een longboard en ik kan al wel longboarden, maar wil het gewoon nog een stuk beter leren!


Bezig met mijn boek
Ik ben een boek aan het schrijven. 'Een boek? Huh, wat?' Ja. Ik vind verhalen schrijven altijd al geweldig zoals jullie misschien al weten. En ik heb nu een aantal hoofdstukken af. En ik wil in juli een heel stuk verder schrijven met mijn boek. Ja, als het 'af' is krijgen jullie meer informatie, maar voor nu houd ik het onderwerp en alles nog lekker voor mezelf. Ik zou het trouwens wel heel leuk vinden als ik een aantal meelezers kan krijgen, die mijn hoofdstukken nakijken en misschien wat verbeterpunten aangeven. Nienke leest al mee, maar nog een meelezer is zeker welkom! Dus als je interesse hebt, kan je mailen naar klaskesworld@gmail.com.

Genieten van het heerlijke vakantieleven
Voordat ik volgend jaar mijn examenjaar inga, wil ik nog heerlijk genieten van het vakantieleven. Lekker relaxen. Helemaal niks doen. Op het strand liggen. Dit zal volgend schooljaar niet meer kunnen. Ik heb tentamenweken, opdrachten, mijn PWS en in mei natuurlijk mijn examens. Ik wil slagen, want dan kan m'n studentenleven beginnen. Maar voordat het zover is, wil ik nog lekker genieten van het relaxte vakantieleven.



Meer leren met HTML
Ik wil meer leren met HTML. Dat lijkt me zo gaaf om te kunnen namelijk. Ik wil heel graag onze blog verbeteren qua lay-out. We zijn heel tevreden met die we nu hebben hoor, maar nog een paar extra dingetjes erbij, zou zo leuk zijn! Ik ga me dus verdiepen in de codes enzo. En ik ben heel benieuwd of me dit gaat lukken...

Zes boeken lezen
In juli wil ik minimaal zes boeken lezen. En dat gaat me makkelijk lukken, maar dan moet ik er wel de tijd voor maken. Dat vind ik soms nogal lastig namelijk. Als je nog leuke boeken weet, mag je ze zeker achterlaten in de reacties!



Ik wil de druk voor mezelf niet te hoog maken. In juli is het tenslotte vakantie;) Dus waren dit mijn doelen! En wat is jouw doel voor juli? Ik ben heel benieuwd!

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

8 reacties

  1. Gurl ik wil ook meelezer worden hihi! Suuupergaaf dat je een boek schrijft, ik doe het je niet na! Superleuke goals, en wanneer krijgen we je longboard te zien? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, je boek! Heel excited! Hoop dat je goals gaat bereiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze maand ook meer gaan boarden! Ik heb (omdat ik vandaag jarig ben) een pennyboard gekregen! Ik kan het al een klein beetje maar wil het inderdaad net zoals jou beter kunnen. En wat een leuke blog hebben jullie! Ik zou ook wel meer willen weten over HTML maar dat blujft moeilijk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd nog! En dankjewel, wat leuk om te horen!

      Verwijderen
  4. Wow een boek, wat gaaf! Ik hoop dat je al je doelen gaat halen :)
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, dat je een boek aan het schrijven bent. Ik ben benieuwd! Succes met je doelen voor deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!